Filip Neugebauer & Adac SX Masters Mnichov

22.12.2010 18:21

 

Filip Neugebauer & Adac SX Masters Mnichov

21.12.2010 16:49



Třetí díl serie Německých supercrossů Adac sx masters měl zastávku o víkendu 18.-19.12 v Mnichovské Olympiahalle. Před tímto závodem byla třítýdenní přestávka, kterou jsem využil hlavně ke kondičnímu tréninku, protože k přípravě na motorce počasí v Evropě moc nepřálo. O to víc jsem ale na závod a na motorku těšil.
V sobotním měřeném tréninku jsem zajel třetí čas ve skupině což mi zajišťovalo dobré postavení na startu základní jízdy. Tu jsem pak po chybě z druhého místa dokončil jako čtvrtý, když do semifinále postupovalo šest. V semifinále jsem měl ale pád takže jsem musel do poslední šance kde postupují první dva. V ní jsem skončil těsně třetí takže jako už několikrát sem byl první co do finále nepostoupil. V neděli se mi pak dařilo ještě o trochu lépe, měl jsem dobré starty a vyvaroval jsem se chybám. V základní jízdě jsem dojel na čtvrtém místě a šel opět přímo do semifinále. Tam jsem skončil jako třetí, takže konečně postup do finále a navíc ještě z velmi dobré pozice na startu. To se ukázalo jako zásadní. Odstartoval jsem na čtvrtém místě a asi po pěti kolech se mi podařilo předjet američana Sieblera a dostat se těsně za druhého Rodriguese. Pak jsem byl ale dost nesmyslně sražen od Sieblera k zemi a bylo po nadějích na podiové umístění. Je docela smutný, že jsou ve startovní poli stále ještě takový jezdci jako je Siebler, kteří jsou vyhlášení tím, že jezdce před sebou nechtějí předjet ale sundat k zemi. Naštěstí jich není tolik a na těch pár si holt musím dávat větší pozor.

Takže 7.-9.1 finále ADAC SX capu v Dortmundu, už se nemůžu dočkat na revenge! :)

-FN-

Zdroj: gtmotocross