Fotogalerie Borský Mikuláš + Pepa Kulhavý vyhrál třídu

30.03.2011 20:42

Fotogalerie:

https://widle1.rajce.idnes.cz/26.3.-27.3._2011_Borsky_Mikulas_CC/

 

 

PEPA KULHAVÝ A KANTRÁČE

Zdravím Vás všechny, rozhodl jsem se napsat článek o mém působení v poslední době na závodech v country crosse. V motokrosovém světě jsem docela známý, ale v tom endurovém mě moc lidí nezná...



Závody "kantračů" jsem se letos rozhodl zařadit do mé zimní přípravy a to hlavně z důvodu najetí co nejvíce motohodin a zvýšení fyzické kondice. Všechny závody doteď jsem absolvoval na Suzuki 250 4T. Nastavení mám na rychlé tvrdé motokrosové tratě, což mi moc nevadilo, ale můj největší problém na závodech byl start. Má Suzuki vždy ne a ne chytnout a já jsem byl pokáždé téměř poslední v první zatáčce. Můj první oficiální kantrač jednotlivců jsem jel před týdnem v Jiníně - Mistrovství ČR. Trošku mě zklamalo, že se nejelo 2 hodiny v kuse ale 2 jízdy po 45 minutách s 10timinutovou pauzou... takže to byl spíše motokrosový závod. Svoji třídu jsem v sobotu vyhrál. Neděli jsem se rozhodl z technických důvodů vynechat - jak už jsem řekl motorku mám pro trénink na motokros - v tamních podmínkách dostávala opravdu hodně zabrat a nechtěl jsem ji před sezónou odrovnat. Po Jiníně jsem se připravoval na první slovenský mistrák v Borském Mikuláši. Hodně lidí mi přes zimu o tomto závodu vyprávělo skvělé historky a tak jsem se na něho opravdu těšil! Bohužel jsem přes týden na tréninku prochladnul a celý pátek před závody jsem strávil na paralenech. I tak jsem se závodu ale chtěl zúčastnit. Start v Borském se mi opět nepovedl... odjížděl jsem téměř poslední a při mém zdravotním stavu jsem si v hlavě říkal, že dojedu první kolo a jedu do depa... Naštěstí jsem si to rozmyslel a začal trochu závodit. Svoji třídu jsem nakonec vyhrál a absolutně skončil 2. za Stefanem Svitkem. Hned po závodech jsem byl rozhodnutý, že druhý den už nepojedu, protože jsem se opravdu necítil nejlépe a udělal jsem dobře. Do dnešního dne se kurýruju. Velice mě to mrzí, protože jsem si závod vůbec neužil, ale spíše se trápil a před lidmi jsem na druhý den vypadal, že jsem to vzdal... zdraví je ale pro mě přednější a prioritou jsou pro mě stále motokrosy, na které mám sponzory. Kantrače jedu ze své vlastní vůle a proto, že mě opravdu baví! I tak jsem ale s výsledkem spokojený a jsem rád, že jsem si konečně mohl vyzkoušet jaké to je jet 2 hodiny v kuse! Nyní nemám žádné country crossy v plánu, ale doufám, že se brzy opět na nějakých kantračich nebo enduru ukážu! JK

 

Zdroj: rdracing.cz