German cross country - Triptis - report od Pepy Kulhaváho pro ENDURO MOTOSPORT

18.04.2012 16:10


Uplynulý víkend mi začal seriál německého mistovství v cross country, který je pro mě letos prioritou. Startuji v něm na stroji Husqvarna 250 4T za team ZUPIN. Jelo se na velmi pěkné trati u městečka Triptis. Za celý víkend se sjelo dohromady ve všech kategoriích přes 700 závodníků!!! Chtěl bych se zmínit o našem bývalém špičkovém reprezentantovi v enduru Otakarovi Kotrbovi, terý v sobotu suverénně vyhrál kategorii senior. A teď už k závodům. Počasí nám moc nepřálo, bylo dost chladno a občas se spustilo jemné mrholení. Odstartovat se mi podařilo v první pětce a ještě během prvního kola jsem se probojoval na první místo. Poté jsem si během 3 kol vybudoval náskok zhruba 20s nad druhým Mikem Hartmanem a udržoval ho až téměř do cíle... posledních pár kol jsem rapidně zvolnil - Jel jsem s větší nádrží abych nemusel během závodů tankovat a tak jsem nevěděl jestli mi benzín vydrží či nikoliv. Proto jsem polevil a šetřil palivo. Benzín nakonec v pohodě vydržel a tak jsem do cíle dojel se 4 vteřinovým náskokem a mohl oslavit své první letošní vítězství v Německu. Tím pádem jsem i ve vedení v seriálu a již se velice těším na další závod. Doufám, že se zlepší můj zdravotní stav, protože mám již 5 týdnu zdravotní problémy a nemohu se z toho vyhrabat. Tento problém mi hlavně vadí při motokrosovém tréninku, takže si zatím nedokážu představit, jak to semnou bude vypadat za 2 týdny při prvním mistráku v Pacově, kde budu reprezentovat český tým KRTZ IV. v AČR. Držte palce. JK

Pepo díky za report a držíme palce do dalších závodů.

Pozn. Josef Kulhavý je v širší nominaci českého trophy teamu na letošní šestidenní

     F.V.

 Další závod  GCC se jede   5.5.2012 - 6.5.2012  - Walldorf / Werra