V podvečerních hodinách 30.10.2010 proběhlo v historickém centru Morelie slavnostní zahájení ISDE 2010.

Jednotlivé účastnící se státy byly seřazeny v přilehlé uličce, každá výprava obdržela vlajku a zvolila si svého vlajkonoše. U nás tato funkce padla na Milana. V 18.00 hod. se celý průvod rozešel směrem do historického centra a celý průvod doprovázelo neskutečné množství fanoušků a diváků, kteří jednotlivé výpravy nadšeně vítali. Celý průvod došel až před historickou dominantu města katedrálu, kde se vlajkonoši jednotlivých výprav pozdravili s guvernérem státu Mitchoacán, starostou města Morélia a oficiálními činovníky soutěže. Následoval doprovodný program, vystoupení akrobatických jezdců na motocyklech, tanečníků a vše bylo zakončeno ohňostrojem. Všichni jsme byly atmosférou zahájení příjemně překvapeni.

Dnes po ránu jsme vyrazili procházet poslední enduro test. Ten je natažen na kopci s kaktusy, podklad je tvořen vyschlou hlínou a kamením. Vzhledem k umístění testu se nám vcelku líbil. Je pravda, že náročnost jednotlivých testů není nijak veliká, ale uvidíme co s námi udělá vedro, obrovské vedro v kombinaci s vysokou nadmořskou výškou.

Z ET jsme následně zamířili do depa, kde jsou již vyvěšeny startovní časy prvního dne. Náš klub startuje v pořadí Fík, st. čas 09.30, já 09.45 a Milan v 09.46. Příjezd do prefiniše je v časech 17,09 Fík, 17.24 já a Milan v 17.25 hod. Poslední jezdec by měl do cíle prvního dne dorazit v 18.01 hod. Dnes v podvečer nás ještě čeká fasování a příprava pneumatik a mousů. Pak plánujeme malou večeři a ráno brzký budíček.

Jelikož jste se dotazovali na pocity z motorek Milana a Fíka, tak jsem od Milana vyzvěděl pár informací.

Milan:“Motocykl je zjevně vyšší než můj GG. Na testovací trati se mi věnoval technik od Husqvarny USA, který mi pérování trochu snížil a nastavil, aby mi vyhovovalo., přístup mechaniků je opravdu perfektní. Nějaké bližší dojmy ale budu mít až po prvním dni soutěže, tak se o ně s Vámi rád podělím.

Fík:“Já Husku jezdím i doma, proto to pro mne není velká změna. Možná cítím lepší průběh motoru, kdy doma jezdím 250ku. Pérování mi rovněž nastavil technik, tak myslím, že to bude dobré.

Tak Vás tam doma všechny pozdravujeme a zítra držte palce. Zítra večer se snad znovu ozvu. Jo Jirmi fotky klidně zmenši a případné pravopisné chyby můžeš klidně opravit. Dík.


 Zdroj: www.msch.cz