Jak to viděl Víťa Kuklík: 1.závod MČR enduro – Kopidlo

05.04.2012 18:22

 

O víkendu 31.3. – 1.4.2012 odstartoval seriál mistrovství ČR enduro v Kopidle. Po úspěšném vstupu do seriálu Cross Country jsem se hodně těšil na první enduro.

Předpověď počasí nevypadala příliš optimisticky, ale naštěstí déšť se Kopidlu úspěšně vyhýbal, tak kromě chladného počasí byly téměř ideální podmínky.

Pořadatelé připravili podobnou trať jako v předchozích letech. Cross test byl na louce, hodně zamotaný a měřil kolem 3 minut. Endurotest velice pěkný, v lese, plný kamení, výjezdů, pomalých a rychlých úseků.. měřil cca 4 minuty.

1.den

První enduro na nové motorce se trošku podepsalo na mojí pohodě a tak nějak jsem se nemohl dostat do ideálního tempa a rytmu. Postupem času jsem se na testech zlepšoval a zvykal si na endurové tempo. Nakonec se mi podařilo zvítězit ve třídě E1 před velice hezky jedoucím Patrikem Markvartem a Martinem Gotvaldem. Takže super začátek..

2.den

Druhý den jsem opět trošku cítil bolest v rameni (přece jenom ještě není úplně v pohodě), ale podařilo se mi zajet slušný čas na prvním endurotestu a vybudovat si mírný náskok před opět perfektně jedoucím Markvartem. Ostatní testy jsem jel na jistotu a závod jsem měl pod kontrolou. Nakonec se mi podařilo opět zvítězit ve třídě E1 před Markvartem a Gotvaldem.

Vzhledem k tomu, že přes zimu jsem toho moc nenajezdil a když se rozjela sezona, tak jsem velice zaměstnaným naším projektem na ochranu zdraví sportovců SportGroupcz.com, tak jsem měl trošku obavy v jaké formě rozjedu závody. Po odjetých prvních závodech v cross country a v enduru jsem ve vedení v obou seriálech, což je pro mě nad očekávání a doufám, že v nastoleném tempu budu pokračovat. Především ale aby drželo zdraví..

Z Kopidla bude reportáž v pořadu Svět Motorů na ČT4 https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10207469169-svet-motoru/212471290600012/

V galerii pár fotek z Kopidla.. https://www.vitakuklik.cz/fotogalerie

děkuji za podporu a přeji hezký den

Víťa