Jak viděl 2.závod MČR Cross Country – Bílina, 7.-8.4.2012 Víťa Kuklík

09.04.2012 20:40
 
O víkendu 7.-8.4.2012 pokračoval seriál Mistrovství ČR Cross country svým druhým závodem v Bílině.
Sezona už se mi celkem slušně rozeběhla a bohužel kvůli pracovním povinnostem se Sport Group CZ projektem nestíhám tolik trénovat, jak bych si představoval, ale zatím se daří, takže panuje celkem dobrá nálada.

 

Pořadatelé připravili cca 11 minut dlouhý okruh, který byl hodně zamotaný v lese a střídaly se zde pískové povrchy s tvrdým povrchem.. Trať mi příliš neseděla, protože na mě to bylo hodně zamotané, ale nejhorší byl všude přítomný prach a především po startu závodu to bylo šílené jet do „tmy“ …
1.den
Počasí si opravdu z nás dělalo srandu .. chvíli padal sníh, chvíli sluníčko, chvíli poprchávalo, ale především ta zima byla opravdu hrozná. Start do závodu se mi vůbec nepodařil, takže jsem vyjížděl hodně vzadu. Navíc jak se strašně prášilo, tak jsem první kola musel jet opravdu hodně opatrně. Nemohl jsem se vůbec dostat do tempa a jelo se mi opravdu špatně. Zhruba po hodině závodu jsem se dostal před vedoucího v E1 Patrika Markvarta a trošku mu poodjel. Potom jsem ale měl problém ramenem, protože jsem dojel jednoho jezdce a ten mi zaprášil a já bohužel nešťastně trefil strom a rameno si hodně narazil. Takže jsem zbytek závodu opravdu jen dojel a to, že mi to stačilo na vítězství ve třídě E1 je paráda..
2.den
Na druhý den nasněžilo asi 3cm sněhu, ale při startu už sníh slezl.. Zima byla pořádná, takže bylo hodně složité zvolit správné oblečení. Tentokrát mi start do závodu vyšel dobře a hned od prvního kola jsem se ujal vedení ve třídě E1 a celkem v pohodě jsem si dojel pro vítězství.
Po druhém závodě MČR cross country jsem si upevnil vedení ve třídě E1, tak doufám že to takto bude pokračovat i nadále..
Opět nás navštívila televize a reportáž z Bíliny bude vysílat stanice ČT4 v pořadu Svět Motorů v úterý ve 21.05 hod.
V galerii pár fotek z Bíliny..https://www.vitakuklik.cz/fotogalerie
Děkuji za podporu a přeji hezký den
Víťa

Převzato z: https://www.vitakuklik.cz/