Jak viděl 3.závod MM ČR Cross Country Mar.Lázně Víťa Kuklík

26.04.2012 17:33
 
 
Zdroj: https://www.vitakuklik.cz/
 
O víkendu 21.-22.4.2012 pokračoval seriál Mistrovství ČR svým třetím závodem v Mariánských Lázních. Sezona už je v plném proudu, takže závodů je dost, celkem se mi daří, takže dobrá nálada pokračuje

 

Vzhledem k tomu, že v pátek před závody jsem musel být v Liberci na prezentaci projektu Sport Group CZ, tak jsem měl velice náročný pracovní pátek a odjížděl na závody do Mariánských Lázní až v sobotu brzy ráno. Díky pracovní vytíženosti jsem byl velice unavený již před závody, tak jsem od sebe nečekal žádné super výkony a jel spíše hlavou, abych si udržel průběžné vedení ve třídě E1.

Pořadatelé připravili celkem hezkou trať, která vedla z části po motokrosové trati a z části po takovém „tankodromu“. Kolo jsme jezdili okolo 7mi minut a musím uznat že trať byla pro mě velice náročná.

1.den

Počasí bylo celkem dobré.. Sice stále trošku zima,ale po nočním dešti byla trať měkčí, ale suchá. Start se mi vůbec nepodařil, motocykl mi nechtěl nastartovat a já odjížděl úplně poslední. Ale dařilo se mi celkem rychle dostávat vpřed a v průběhu 1.kola jsem se dostal do vedení ve třídě E1. První hodinu se mi jelo celkem dobře, ale ve druhé polovině závodu na mě padla obrovská únava z práce, takže jsem opravdu jen dojížděl. Nakonec to ale stačilo na vítězství ve třídě E1 s více než 3minutovým náskokem na druhého Patrika Markvarta.

2.den

Těsně před startem přišla půlhodinová sprška, takže trať byla hodně blátivá a dlouhé vyjeté koleje už byly opravdu náročné. Start tradičně špatný.. budu muset začít starty trénovat. Jelo se mi ale už trošku lépe než v sobotu a opět se mi podařilo celkem s přehledem zvítězit ve třídě E1 a letos mám zatím v Cross country 100% bilanci.. tak to doufejme vydrží až do konce sezony :-)

Po třetím závodě mám již celkem slušný náskok, tak když bude držet zdraví a technika .. mohlo by to dopadnout ..

Reportáž z Mariánských Lázní opět v úterý vysílá stanice ČT4 v pořadu Svět Motorů.

Děkuji za podporu a přeji hezký den

Víťa Kuklík