Jirka Bittner o něco lehčí...

20.12.2010 20:44

 

Jirka Bittner o něco lehčí...


Jirka Bittner v pátek absolvoval pátou a snad už i poslední operaci s nohou, kterou si zlámal loňskou zimu na superkrosu Dojčlandu. Jirka je po operaci lehčí o titanovou tyč, kterou si z nemocnice odvezl domů na památku. Jaké má plány na příští sezonu, za jaký pojede tým a na jaké motorce jsem se ho zeptal:

Biťák: „Strašně teď doufám, že mě už noha nebude bolet, protože podle doktora byla právě tyčka uvnitř kosti oním problémem... Proto pokud mě noha přestane při zátěži bolet, a já budu schopen se po roce rozběhnout, tak bych chtěl začít pořádně trénovat, a vrátit se zpět na motorku... Team by měl zůstat stejný jako tento rok - tudíž FESTA PROFI NÁŘADÍ - HARNESS racing team. Motocykl Suzuki RM-Z 450 ... a co se týče závodů..... No... rok jsem pořádně nejezdil, takže ze začátku sezony nevím, nevím.. neočekávám, že ihned vydržím 35min v tempu, takže asi začnu zlehka Přeborem Moravy... a jakmile ucítím, že vydržím jet v tempu a jsem připraven, pojedu MMČR... nechci nic podcenit a znovu skončit v nemocnici nebo na operačním sále...“


-ales22-


Zdroj: GTMOTOCROSS