Letošní šestidenní se zůčastní též Slovakia Turbo Team Zaťko

30.10.2010 12:07

Tohtoročná 6-dňová / ISDE 2010 / sa jazdí v okolí Mexického mesta Morelia v dňoch 1. - 6. novembra..
Prihlásili sme sa do klubovej  súťaže s teamom Slovakia Turbo Team Zaťko v zložení:

Ján Zaťko          KTM 300 EXC SixDays   štart.číslo 560
Dušan Čipka st. Husqvarna WR 300         štart.číslo 660
Tomáš Čipka     Husqvarna TE 250          štart.číslo 760

Hlavní sponzori:     Turboteam, s.r.o     Zaťko, s.r.o.
Další sponzori:
Motosport, s.r.o.      Motoshop Žubor     Landigas, s.r.o.   Bobell s.r.o.    Sadro, s.r.o.

Na tejto stránke by sme vám chceli prinášať  postrehy z nášho , prípadne aj z českého Motosport Božkov teamu po skončení každej dennej etapy.
Pri časovom posune - 7 hodín by sme mali byť v cieli  cca o 23.00-24.00 hod.nášho času /SEČ/ príslušného dňa.

Štart prvej trojice jazdcov bude v pondelok-piatok o 8.00 hod. / 15.00 hod SEČ, v sobotu o 7.00 hod. /14.00 hod SEČ/.

1.a 2. deň: 2 kolá po 120km , v každom kole 4 časovky a 4 testy
3. a 4.deň: 2 kolá po 125km , v každom kole 4 časovky a 4 testy
5. deň: 2 kolá po 120 km , v každom kole 4 časovky a 4  testy
6. deň: 2 časové kontroly Etapa nebuda obsahovať merané testy. ale bude zavŕšená záverečným motokrosom v motokrosovom areáli El Aquila.

Kontakty na náš team:
e-mail:  dzony555@centrum.sk
Skype:  zatko.jan1
mobil/v najnutnejšom prípade/: 00421907742695

Fotogaléria z ISDE 2010      fotky Zuzky Onhajzerovej na MOTOFUN.SK
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.10.2010
Dnes administratívna prebierka.

Je ráno 7hodín  u vásuž dve poobede , pomaly na raňajky a čaká nás administratívna prebierka.
Inak spíme na solídnom hoteli , obsluha veľmi ústretová. Okrem nás je tu ubytovaná kompletná francúzska výprava včítane ženského týmu, ktorí zvíťazili v minuloročnej ISDE v portugalsku.Včera večer sme im skoro zjedli večeru čo im pripravil ich kuchár špeciálne pre nich. Keď sme si už chceli zobrať krásne veľké rezne jemne nás upozornili že to je výslovne pre nich. Tak sme sadli vedľa k ich mexickým špecialitám, ktoré Vlado Mesiaček, čo je tu s nami nemôže ani cítiť. Tak som zjedol teda aj jeho večeru.

Ešte sa vrátim k nášmu príchodu.
Požičali sme si dva automobily a Vilo nás viedol cez celé mesto na hotel. Jedine jemu fungovala navigácia. Tu sa jazdí podľa  dákych zvláštnych predpisov. Z vedľajšej cesty ti bez problémov vojde do cesty auto, šoférka telefonuje a pozerá na druhú stranu. Na červenú keď´vidia dáku medzeru kľudne vyrazia hoci aj do protismeru.Trubia na seba, v križovatkách kde márne nájdeš dáku značku sa medzi seba ryjú. A auto za autom , totálne plné ulice.Nikomu to ale nevadí.
Tak sa aj Dušan čo nám robí šoféra
naučil tomuto štýlu a už sa vôbec nedíva na značky ,len dookola kde by sa mohol rýchlo vopchať.
A na svetelnej križovatke v strede policajti a neriadia rukami ani postojom, ale pískajú ozlomkrk.Hlavne len poháňajú všetkých aby čím skôr odišli z križovatky. Jedno im je že z akého smeru.
A do toho pomedzi stojace aj idúce autá rôzni predavači s tovarom , umývači okien, zabávači čo šermujú horiacimi fakľami, beznohí invalidi s barlami.Každý čaká dáky groš.
V reštauráciach tiež. Napríklad na letisku v Mexikocity keď nám čašník doniesol účet za 950 pesos a mi sme dali tisícku,  tak sa mu to nepáčilo a perom napísal na účet 950 plus 95 = 1050.Tak dostal este patdesiatku a uctivo odišiel ale s tým že nám potom ešte 5 pesos vydal.Takže vieme že treba dať vždy 10 percent sprepitné.

Takže k tej administratívnej prebierke. Náš tým mal všetky náležitosti a všetky potrebné doklady v poriadku tak všetko prebehlo hladko. To sa ale nedalo povedať o českom týme, ktorému chýbalo štartovné povolenie z Autoklubu ČR.Keďže v ČR bol piatok večer, nepodarilo sa im ho zohnať. Neviem ako to dopadlo ale počítam že ich prebrali a povolenie dodatočne predložia. Navečer sme pozreli jeden endurotest. Celá trať je veľmi tvrdá, sútam v hline vymleté jarky.