MEMORIÁL LIBORA PODMOLA - FOTOGALERIE OD LENKY HŘIVOVÉ + VÝSLEDKY

04.11.2009 18:51

 

Memoriál Libora Podmola – Branky

 
 

Rok se střetl s rokem a říjnový měsíc jsme mohli zakončit jako již tradičně ve znamení Memoriálu Libora Podmola, který se jel v sobotu 31.10 v Brankách na Moravě.

Nevím, zda to byla náhoda či ne, ale opravdu většina jezdců po projetí „bahenního úseku“ vypadala v Halloweenském duchu! Nicméně, počasí nám přálo a po mrazivém ránu nás přivítalo sluníčko, nebe se projasnilo a bylo tepleji.

Závod se jel jako tříhodinovka dvojic, takže mě potěšilo, že protentokrát jsem na focení měla dlouhé tři hodiny a mohla si obejít celou trať postupně a nafotit každý úsek.

Jezdců se jako i minulý rok sejela spousta a nechyběli mezi nimi jak Libor Podmol, tak Lukáš Pešek. Diváků přišlo také požehnaně a určitě se bylo na co koukat, protože většina skončila u nejzajímavějšího „bahenního úseku“ dole v lesíku, kde stejně jako i minule zapadla spousta motorek (něco se mi podařilo natočit na video, takže pro nadýchání tehdejší atmosféry se později pokusím tady něco přidat).

Celkem se mi podařilo nafotit 634 fotek, takže doufám, že se tam najde každý. Rozdělila jsem to na tři části, ať to není všechno pohromadě a lépe se to prochází.

Seznam všech fotogalerií:

To by bylo asi tak všechno. Jsem ráda, že jsem si po měsíci opět mohla zafotit a musím říct, že mi to všechno přes zimu bude chybět. Už ať je nová sezóna!

Pro ty, kdo by měli zájem a chtěli se podívat, jak to vypadalo minulý rok na Memoriálu Libora Podmola, fotoreport najdete tady.

Mějte se krásně!


 

Vysledky_licence M. L. P..pdf (201,2 kB)
Vysledky_veteran M.L.P..pdf (103,8 kB)
Vysledky_bezlicence M.L.P..pdf (503,3 kB)