Novinky z týmu Jána Zaťka

03.11.2010 16:53

3.11.2010 - Tretí deň
ráno idem menit este aj prednú gumu, dusan zadnú, takze budeme komplet zaobutý, tomáš mal prednú este v pohode. Asi poslabšie brzdí  obchádza kamene. Tak ideme na ranajky a do depa. Český Motosport Božkov Team je taktiež v poriadku, akurát Milan má vraj dosť bolestivé mozole na rukách. Nečudo, tých nárazov od kamenia je nekonečne veľa. A dnes vraj budeme chodiť po ešte väčších balvanoch. Pozor na výfuky 2-T.
Inak s čechmi sa ohromne spolupracuje. My sme im "požičali " Zuzku, oni nás obhospodarujú na testoch.  Len škoda že na to pivo ešte nie je čas!

2.11.2010 - druhý deň - všetci traja v cieli.
Do dnešného dňa sme vyrazili na nových zadných gumách. Pre istotu sme prezuli, lebo poriadatelia majú panický strach z dažď a pre to majú pripravené popri B časoch aj vypustenie kritických výjazdov a zjazdov a celkové skrátenie trate. 
Ja som včera zažil búrku veru doteraz tvrdá trať bola ako klzisko. Mimo toho aj teraz keď je jasno a horúco sú miesta s bažinami kde sa vytvorili neprejazdné drážky a veľa  jazdcov museli vyťahovať z blata.
Dnešnú trať máme za sebou opäť bez trestných bodov aj ked sa jazdili rýchlejšie časy.
Konečne máme za sebou trať s neustálymi kamenistými výjazdami a zjazdami- hotová tatransklá vysokohorská turistika.
Mne sa jazdilo v pohode, mozol na ruke stvrdol, no na druhej sa vytvoril nový. Tomášovi nesvedčia stupačky Husqvarny práve si išiel kúpiť nové čižmy, lebo podosvu má uplne prerezanú od stupačiek.
Dušan prišiel do cieľa úplne zmorený, podpísala sa na tom asi tá diéta pri žalúdočných problémoch. Obaja Čipkovci museli po pádoch zrovnávať riadidlá. Ja som tiež padol, mohlo sa to skončiť ale horšie. Pri zjazde po lesnej ceste v ľavotočivej zátačke bol do polky cesty asi dvojmetrový zosuv pôdy.Bol včera aj označený no viacerí jazdci tam padli, tak značenie strhli. Ke´d som ho na poslednú cvíľu zbadal len som položil motorku k zemi nech tam teda padne len motorka bezo mňa. no zastavila sa tak že nad zosuvom ostalo visieť len predné koleso. Keď som v jednom teste dobehol Dušana čo štartoval 3 min predomnou už som sa bál že chytil trestné. No potom vravel že predchádzajúcu časovku chytil v čase, no za hodinami si musel z ruky vyberať kaktusové pichliače z ruky. Tak v stredu to čaká asi aj mňa.
Mimo klubov a jednotlivcov je aj súťaž jazdcov KTM kde ma taktiež zaradili. 

 fotky od Zuzky Onhajzerovej