Představujeme: Jakub Horák - KBS Unhošť

21.01.2010 21:30

 

Jméno: Jakub Horák                  
 
Datum narození: 12.10.1987
Místo:
Dvůr Králové

Bydliště:
Želízy (Na trase Mělník-Česká Lípa)

Motocykl:
KTM 250 EXC-F
Záliby:
Endurovka, trialka, kolo už moc ne a teď zase Judo
Tým:
KBS ÚAMK Team Unhošť

Kontakt:
kubaktm@atlas.cz
ICQ:
341-891-252

Jazyky:
Only anglicky

 

 
GP France

Zdravím Vás všechny po Novém roce a mám pro Vás nějaké nové zprávy. 

V současné době vše nasvědčuje tomu, že já spolu s týmem KBS UAMK Team Unhošť, pojedeme opět Mistrovství světa v Enduru. Motocykl pro novou sezonu bych měl mít v nejbližsí době. Ve značce, ani kubatuře, nenastaly žádné změny. Pořád pojedu na KTM 250 EXC-F od KTM SETTE CZ, vidlice Marzocchi servisované Zdeňkem Horou, oblečení také tradiční - O Neal a Thor od fi. Motopartner Vlašim-Domašín p. Blažka, boty SIDI od p. Víti Havlíčka. Tímto všem uvedeným, ale i ostatním sponzorům, které si můžete prohlédnout na titulní straně nahoře,  děkuji. Ve WEC mi bude týmového kolegu dělat opět Milan Engel, kterému MS svědčí. 
Začátkem února plánujeme soustředění v prozatimním složení Blažek, Engel a já, v Belgii. Myslím si, že je tam kvalitní zázemí pro trénink a není to tolik kilometrů.
Jedinou novinkou v letošním roce je, že mi bude až do října 22 let a budu jezdit s Leatt bracem-chráničem krční páteře, protože je to asi o něco bezpečnější.
To, jak se ale bude všechno letos vyvíjet záleží především na mém studiu a na pochopení mých vyučujících

 Fotogalerie: https://www.jakubhorak.websnadno.cz/Fotogalerie.html  

zdroj:kopie z Jakubova webu