Report od Pepy Kulhavého pro náš web - German Cross country - Walldorf

09.05.2012 16:40

V neděli 6. května jsem se zúčastnil druhého z osmi závodů mistrovství Německa v country crossu. Letos jsou pro mě tyto závody prioritou a proto jsem se nemohl zúčastnit českého mistráku v motokrosu v Lokti. Na závody jsem přijel v sobotu večer a vládlo skvělé počasí, ale tušil jsem, že celý den pořádně lilo, protože trať i depo bylo celé pod vodou... V neděli ráno se rozpršelo znovu a přestalo půl hodiny před naším odpoledním závodem... Pořadatelé museli trať minimálně o polovinu zkrátit aby byla vůbec průjezdná a dalo se závodit. K tomu nám zkrátili i časový limit ze dvou na jednu hodinu... Na bahně mi to celkem jde, ale věděl jsem, že k tomu abych uspěl v těchto podmínkách je zapotřebí výborně odstartovat. To se mi bohužel nepovedlo, husička mi chytla až na čtvrté našlápnutí a já odjížděl z naší třídy poslední... Postupně jsem se rval v obtížných podmínkách dopředu a zhruba 10 minut před vypršením časového limitu jsem už byl na 2. místě za výborným finským reprezentantem Valtteri Salonenem. Ten měl bohužel větší kolizi ze stromem a dokončil závod až na 6. místě... Mi tak ulehčil boj o vítězství a mohl jsem se radovat ze svého druhého vítězství v CC v této sezóně!!! Upevnil jsem si tak vedení v šampionátu a již se těším na další závod tohoto seriálu, který se koná 2. 6. v Marisfeldu. Mezitím se ještě zúčastním mistrovství ČR v motokrosu v Přerově. Držte palce. JK

 

            Photo by Stanislav Karovič