Tony Cairoli - Má vítězná sezóna 2010 v MS MX1

18.12.2010 16:47

 

 
 
Od Antoniho Cairoliho
 
Po dlouhé závodní sezóně, jsem téměř zapomněl, kolik zajímavých věcí se stalo! Tak jsem se rozhodl pro sebe, pro svou rodinu, přátele a pro Vás, že se s Vámi podělím o nějaké zážitky z některých závodů, které mně utkvěly v paměti za rok 2010. Shrnu je rychle, i když to byl skvělý rok!
 
Když se podívám zpátky ... zdá se mi, že první MX GP sezóny 2010, byla už tak dávno! A jak se dívám zpět, vidím..... Vyhrál jsem svůj čtvrtý světový titul, můj druhý ve třídě MX1 a první na nové KTM 350.
 
 
To je to, na co ... Vzpomínám ...
 
Bulharsko - Sevlievo:
 
- Vyhrál jsem dva nejdůležitější předsezónní závody .... ale to je všechno! První Grand Prix roku je tady!
- Seb Pourcel padá v první jízdě. Neviděl jsem žlutou vlajkou, a tak jsem přistál přímo na jeho motorce! Jeho motorka byla zničena!
- Druhá rozjížďka: Moje první vítězství v sezoně 2010!
- Jsem happy za druhé místo celkově!
- Skvělý víkend pro KTM, vyhráli jsme všechny rozjížďky (šest ze šesti - MX1, MX2, ženy).
 
 
Itálie - Mantova:
 
- Moje první GP vyhrané v tomto roce!
- První GP vyhrané na nové KTM 350!
- V davu jsou vidět italské barvy!
- Vedoucí postavení v mistrovství světa MX1!
- Červená tabulka před týmovým kolegou Maxem Naglem o 1 bod!
 
 
Nizozemsko - Valkenswaard:
 
- Jízda na motorce se svým číslem '222 ' na přední červené tabulce!
- Snadné vítězství v první jízdě, ve srovnání s druhou rozjížďkou, kterou jsem vyhrál s obtížemi!
- Neuvěřitelná druhá jízda pro fanoušky!
- Pád kvůli kontaktu s Davidem Philipaertsem.
- Ovládání motorky po špatném startu ... mnoho lidí nemohlo uvěřit, že jsem neměl pád!
- Dalším omylem bylo, že jsem vyjel z trati! Ztratil jsem hodně času, než jsem se vymotal ze zeleného oplocení kolem tratě ...
- Vyhrané GP! První vítězství v obou rozjížďkách v tomto roce!
 
 
Portugalsko - Agueda:
 
- V sobotu silný déšť!
- 1. rozjížďka-nespadlo startovací zařízení! 'Neplatný start'! Nikdy se mi to před tím nestalo!
- Pořadatelé nás chtěli odstartovat bez zařízení?!?
- Chybí dokonce i slušný začátek, protože Clement Desalle mě totálně zavřel hned po startu!
- Z 15. pozice na šesté místo v první jízdě.
- 2. rozjížďka: Vyhrál jsem, vedl jsem od začátku až do konce.
- Desalle však bral celkové vítězství v GP.
- Poprvé po letech, jsem nevyhrál GP v Portugalsku!
 
 
Španělsko - Bellpuig:
 
- Není to moje oblíbená trať!
- Prudký déšť v sobotní kvalifikační rozjížďce.
- Měl jsem velkou havárii v kvalifikaci, protože mi sklouzla ruka z rukojeti.
- Ještě že jsem to 'přežil' ... ale nakonec jsem v sobotu skončil druhý.
- Můj souboj s Philippaertsem! Skočil jsem a on ne. Vypadalo to, jako bych letěl nad ním!
- Můj pád z důvodu vyjetých velkých kolejí na trati.
- Ztratil jsem čas 'příčina mého elektrické starteru, který naprosto odmítal fungovat.
- V druhé rozjížďce 'vlak' z 9 jezdců přede mnou! Byla tam jen jedena suchá kolej, tak to bylo téměř nemožné předjet?!
- Skončil jsem třetí.
- Podivný víkend. Trať, kterou nebylo možno projít, což dělá pěkný rozdíl v závodění. A to ještě, jak jsem připomněl na začátku, není moje oblíbená trať.
- Pro mě první víkend bez pódiového umístění!
- Špatný víkend, ve kterém jsem ztratil 'jen' dva body na mého týmového kolegu Maxe.
 
 
USA - Glen Helen:
 
- Závod s mým americkým přítelem a stájovým kolegou Mikem Alessim!
- Dloooouháááááá startovní rovinka a široká první zatáčka!
- My (Mike, Rui a já), jsme ukázali, že KTM 350 panuje i na startu!
- Fotka z tohoto startu, visí jako velký obraz v dílně KTM v USA!
- V půlce rozjížďky první jízdy, se mi na motorce přerušilo řazení!
- Nechal jsem Mike, aby mě předjel. Komentář v televizi? Mysleli si, že jsem si s ním hrál!
- Měl jsem pocit, že je s motorkou všechno v pořádku, a že 'jen' uvízla v třetím rychlostním stupni!
- Jak jsem mohl předjet Mika znovu?!? Nevěděl totiž, co se děje?!?
- Řev motorky na velkém kopci a velký skok na třetí rychlostním stupeň! :O
- Vyhrál jsem první rozjížďku .... s rozbitým řazením, kdy převodovka uvízla v třetím rychlostním stupni!
- Druhá rozjížďka - skončil jsem čtvrtý. Ale stačilo to, abych vyhrál svou první americkou GP!
- Pěkná trofej visí na stěně v mé kanceláři! Je to něco zvláštního!
 
 
Francie - Saint Jean d'Angely:
 
- Vítězství v sobotní kvalifikační jízdě.
- Měl jsem teď na kontě tři vyhrané GP a dvě kvalifikační jízdy.
- Můj týmový kolega Max, si v sobotu zlomil klíční kost. Velké zklamání.
- Holeshot v první jízdě.
- Krásný boj s Ramonem (jel skvěle), ale já jsem ho předjel a vyhrál první rozjížďku.
- Nejhorší start v historii v druhé rozjížďce.
- Poté, nejlepší první tři zatáčky všech dob!
- Znovu jsem se musel vrátit z opravdu velké hloubky jezdeckého pole, ale dvě kola před koncem jsem dojel ztrátu na Desalleho a Phillippaertse.
- Věděl jsem, že musím předjet Desalleho pro vítězství v GP, ale on dělal vše pro to, aby mě udržel za sebou. Jel velmi riskantně, a tak jsem skončil třetí.
- Měl jsem stejně bodů s Davidem. ,Zklamání', protože jsem chtěl být celkový vítěz a vyhrát GP!
- Dvě italské vlajky na dvou nejvyšších stupních vítězů - Grande Italia!
- GP Francie, není můj typ tratě! Veliký dav lidí, dvě italské vlajky na vrcholu a dvě zcela odlišné klimatické podmínky za dva dny!
 
 
Německo - Teutschenthal:
 
- Týden před GP jsem jel do domu svého přítele Kennyho Roczena.
- Pád kvůli kontaktu při startu a z 30. pozice jsem skončil 13.!
- Ale našel jsem nějaká pěkná místa na předjíždění, i když se jedná o trať s ne moc možnostmi na předjetí!
- Špatný start v první jízdě.
- Desáté místo, když jsem nemohl řadit kvůli uvízlému bahnu.
- Skončil jsem na šesté pozici, ale měl jsem pocit, že kdybych neměl ztrátu v několika kolech, kdy mi uvízla řadička, bylo možné předjet Maxe Nagla a Xaviera Booga!
- V druhé rozjížďce dobrý začátek!
- Můj boj v posledním kole s Kenem de Dickerem. 'Oh! jak jsem si přál, aby se jelo ještě jedno kolo! :)
- Týmový kolega Max se vrací po jeho zlomenině klíční kosti. Respekt!
 

Převzato z: https://www.steelpro.cz/