Zaremba na KTM 350 !!!

24.07.2010 08:25

 

ZAPE na KTM 350 !!!

Jezdec týmu LR Cosmetic - ADOS KTM racing team Honza Zaremba se stal jedním z prvních najitelů (ne-li úplně prvním) "zázračného" stroje KTM SX 350 v Česku, na kterém školí Tony Cairoli zbytek startovního pole sedlajícího motocykly 450 v závodech mistrovství světa. Dost možná se na KTM 350 objeví již tuto neděli ve Vranově, ale taky je možné, že ho tam uvidíme na KTM 450. Před letošní sezonou přesedlal právě z KTM 450 na Hondu stejného obsahu a na to co ho v polovině sezony opět vedlo ke změně motocyklu jsem se ho neváhal zeptat…. (čtvrtek 22.7. večer)



Co tě vedlo k opětovné výměně motorek, Honda nebyla to pravé?
Tak musím přiznat, že změna na Hondu nevyšla podle mých představ, ikdyž proti ní nic špatného říci nemůžu. Nicméně KTM je přece jen mému srdci bližší a také dle poznatků z tréninků, které jsem za poslední týden absolvoval na vypůjčené KTM 450 musí přiznat, že mi i lépe sedne do ruky.

A kdy ses pro tuto výměnu rozhodl?
Úvahy přišly po mistráku v Kramolíně a napomohlo tomu taky to, že v současné době se dostává do prodeje KTM 350, na kterou jsem hoooodně zvědavý a láká mě vyzkoušet úplně něco nového..

V mistráku jsi momentálně na průběžném druhém místě, předpokládám tedy správně, že jsi s průběhem první poloviny sezony spokojený?
Ano jsem spokojený, byť musím přiznat, že jsem letos ani jednou nebyl celkově na bedně a k druhému místu mi napomohly spíše vyrovnané výsledky a taky to, že do posledního závodu nenastoupil Németh a výpadek Martina Michka v prvním závodě. Martin má velmi dobrou fazonu z mistrovství světa, už se na mě dotahuje a lze předpokládat, že mne v celkovém hodnocené přeskočí. Ale i s celkovým třetím místem bych byl spokojen a budu se snažit o to, abych se v první trojce udržel.

Měla by k tomu pomoct právě nová KTM 350??
Tak neočekávám od toho žádné zázraky, ale věřím, že tato změna mě opět nakopne k lepším výsledkům.

Takže můžeme se těšit na tvou premiéru na KTM 350 již v neděli ve Vranově?
Tak to ještě nemůžu potvrdit na 100%. Tři pade jsem domů dovezl teprve dnes a vše se odvine od zítřejšího tréninku, kdy budu testovat pérování a další věci. Přední tlumiče mám sice nachystané, protože jsou stejné se čtyři pade, ale zadní tlumič je úplně jiný. Takže se může stát, že ve Vranově pojedu na vypůjčené KTM 450, ale další závod v Kaplici, už to bude určitě nová KTM 350.

Takže držím palce a těším se na tvé první dojmy z nové třistapadesátky! Zítra Ti budu určitě zase volat, abych se zeptal na tvé první dojmy!
Díky! A ještě mi dovol poděkovat firmě HRON MOTO z Dačic, která mi pomohla tuto motorku sehnat, protože je to v současnosti velký problém.

-ales22-



Zdroj: gtmotocross