3.závod MČR enduro – Mšeno očima Víti Kuklíka

21.08.2010 19:02

 

3.závod MČR enduro – Mšeno (18.8.2010)

O tomto víkendu pokračoval seriál Mistrovství ČR enduro svým třetím závodem ve Mšeně nedaleko Mělníka.
 
Předpověď počasí na víkend nevypadala příliž optimisticky a to se bohužel především v sobotu potvrdilo. Od večera téměř nepřetržitě pršelo, takže se trať i měřené testystaly velmi náročnými a místy i téměř neprůjezdné..
 
Po zkušenostech z MS a ME mi takové podmínky příliž nevadí, takže i přes déšť a celkem chladno jsem si jízdu užíval, i když jsem si také hrábnul hodně hluboko. Ostatní soupeři měli velké problémy a opravduhodně jich odstoupilo pro vyčerpání, nebo pro technické potíže.
 
V sobotu se mi podařilo zvítězit ve třídě E2 a vzhledem k odstoupení letošního absolutního suveréna Davida Čadka, se mi podařilo zvítězit i v absolutním pořadí a tím pádem smazat jeho náskok v celkovém pořadí.
 
V neděli se počasí již umoudřilo a občas vysvitlo i sluníčko. Jelo se mi také celkem dobře, jen jsem vyrobil pár zbytečných chyb a pádů na měřených testech (hlavně na endurotestech), tak z toho bylo opět vítězství ve třídě E2 a druhé místo v absolutním pořadí za Davidem Čadkem.
 
Celkově jsem letos měl nejpodařenější závod a upevnil jsem si vedení ve třídě E2. Velmi důležité je , že po odstoupení Čadka 1. den jsem ho přeskočil v celkovém pořadí v absolutním pořadí a to o 2 body. Budu ale muset hoodně zrychlit a nedělat kraviny, abych s ním mohl závodit :-)

 
děkuji moc za podporu a přeji hezký den             Víťa Kuklík