Adac supercross Dortmund pohledem Filipa Neugebauera

11.01.2011 19:52

 

Adac supercross Dortmund pohledem Filipa Neugebauera

01Poslední a nejpopulárnější závod německé serie Adac sx masters se jel o uplynulém víkendu v Dortmundu. Já jsem do celkového pořadí v seriálu po neúspěšném začátku zimní sezony již promluvit nemohl a tak jsem se chtěl pokusit alespoň o dílčí úspěch v Dortmundu.

V pátek se mi ale moc nedařilo, hlavně starty byly špatné a rychlost po vánočních svátcích kdy se bohužel nedalo jezdit taky trochu chyběla. V sobotu jsem pak v semifinále bojoval o postup až do předposlední zatáčky kde jsem se chtěl ještě dostat na postupové místo. Přehnal jsem ale nájezdovou rychlost a upadl.

V poslední šanci kde postupují první dva jsem i z nepříliš dobré pozice odstartoval na druhém místě. Bohužel hned ve druhém kole byl závod kvůli pádu přerušen. Opakovaný start mi moc nevyšel a hned v prvním kole jsem se zamotal do dalšího hromadného pádu. Závod byl znovu přerušen. Třetí start se mi nepovedl a navíc jsem hned ze začátku udělal pár chyb které mě stály i sobotní finále.

V neděli se mi pak v semifinále podařil start a jízdu jsem dokončil na čtvrtém místě což mi zajistilo přímý postup do finále. Ve finále jsem pak od začátku jezdil okolo sedmého místa a na této pozici jsem závod i dokončil. Celkově mi to vyneslo za víkend 12. místo. Jsem  tedy rád, že jsem tento seriál kdy jsem poprvé startoval v nejprestižnější třídě SX1 zakončil účastí ve finále a už teď se těším na příští sezonu.

 

 

Filip Neugebauer

 


JS

 Zdroj: MX Online


 

 

 

Králem halové série ADAC SX Masters se stal Florent Richier z Osička Pfeil MX Teamu

Florent Richier z Osička Pfeil MX Teamu dokázal, že umí vyhrávat také pod střechou hal. V pátečním klání ADAC SX Masters v Dortmundu zvítězil, v sobotu na něj zbyla bramborová medaile a v neděli zvedl nad hlavu stříbrný pohár, čímž už pouze potvrdil právoplatný zisk titulu krále série.

 

Více na: motolevel.com