David Čadek: I letos je mojí hlavní disciplínou enduro.

19.05.2010 16:06

 

Rozhovor s Davidem Čadkem

Přečtěte si, jak David hodnotí začátek sezony. Po dvou závodech MČR je na šestém místě s jedno bodovou ztrátou na pátého Obermaira.

01

 

 

1. Oproti loňské sezoně se budeš definitivně soustředit na motokros, nebo pánuješ i nějaké enduro?

I letos je mojí hlavní disciplínou enduro, je pravda, že motokrosu se věnuji více než loni ale prioritou zůstává enduro.

2. V roce 2009 si jel na malé motorce, letos na velké, která ti vyhovuje víc?

S přibývajícím věkem mi vyhovuje větší obsah.

3. Po dvou závodech si na šesté příčce, jak si se svým závoděním zatím spokojený?

Spokojenost celkem je i když mě ve Stříbře ve druhé rozjížďce provázela smůla. Odstartoval jsem třetí, přede mnou upadl Nemeth, tím jsem se zdržel a připravil se tak o dobré umístění.

4. Plánuješ i nějaké jiné závody, třeba MX3, nebo něco podobného?

Bohužel se z finančních důvodů těchto větších závodů nezúčastním.

5. Co motorka si s ní spokojený?

Endurovou 300 2T jsem přímo unešen, je to perfektní motorka a skvěle mi vyhovuje. Motokrosová 450 4T je také velmi dobrá a myslím si, že hodně vyhovuje mému jezdeckému stylu. Co se týká značky KTM tak bych rozhodně neměnil.

6. Máš poměrně neobvyklé číslo 800, proč si zvolil zrovna tohle?

Číslo jsem řešil hodně pozdě a má oblíbená čísla byla už zabraná, takže jsem zvolil číslo 800. Jsem ročník 1980 :)

7. Co říkáš na výkonnost Németha?

Németha znám už dlouho a vím, že má též problém se sponzory ale jinak si myslím, že má na to, být pořád do 10. místa v MX1.

8. Tipneš si na celkového vítěze v MX3-OPEN?

Myslím si, že to bude otevřené do posledního závodu tak jako loni.

JS

Zdroj: mx-online.