Dnes na mé otázky odpovídá: Aneta Simandlová, Petr Holata, Jakub Špaček, Vladimir Lacina, Martin Valášek a Nikola Pěnička

24.01.2011 17:56

 

 

Ahoj, mohl bych ti položit pár otázek pro webové stránky ENDURO MOTOSPORT, www.enduromotosport.com?

1.Co plánuješ pro letošní sezonu:

2.Na jakém motocyklu a za který tým pojedeš?

Díky za odpovědi,a přeji hodně úspěchů, František

 

 

 

 

Aneta Simandlová

Aneta Simandlová :

 
Ahoj, ano ráda odpovím

1. Pro letošní sezonu plánuju jet všechny závody MČR žen. Dále bych se ráda zúčastnila pár závodů na Rakouském mistovství žen. Ale mým hlavním cílem je objet sezonu bez zranění a vyjet si nějaké slušné místo v celkovém pořadí, snad se to povede.

2. Pojedu opět na Yamaze YZ 250F. A tým?? Tak pro letošní sezonu jsem dostala nabídku jet pro jeden brněnský tým. Ale nic není ještě na 100% rozhodnuto, tak se necháme překvapit.

Díky, tobě taky mnoho úspěchů
Aneta

 

 

Petr Holata

Petr Holata:

 
Dobrý den,
tato sezóna pro mě bude odpočinková, protože jsem se po delším uvažování rozhodl letos nezávodit a pořešit během roku raději finance na novou techniku, konkrétně nějakou 450 4T, která mi doslova učarovala. Alespoň coby pořadatel zůstávám v Enduroklubu Semily.
Všem co do toho letos jdou, přeju hodně úspěchů a hlavně minimum zranění a problémů s moto!

 

 

 

Jakub Špaček:

Ahoj letošní sezonu pojedu MČR CC a možná Endura.
Pojedu na KTM SX-F 250
 Vladimir Lacina

 Vladimir Lacina:

Ahoj Frantisku co plánuji? Mou prioritou je být nápomocen v dalšim závodeni Milana Engela, protože v našem státě neni ta správná a cílená podpora mládeže, tož uvidime jestli se ledy hnou??!!,ale pochybuji. Já si obcas vrknu, co mne bude bavit-žádnej stres-zaturujem s naší partou malorážek , vždyď víš že k závodeni patří atmosféra a ty spravný lidičky kolem. Oprášim Fantika-vyženu pavouky-máznu kšandu a je to. Mým domovským klubem je Motoklub Jiřetín a mam podporu Q8-oil. Tož ti preji hlavně zdravíčko a hodně najetých kilometrů, všech, i v terenu v pohodě a tvé manželce jakožto TVvocasek taktéž ať má s tebou silné nervy a na zavěr tvé stránky jsou No.1. Lacakocour

 

 

 

Martin Valášek

Martin Valášek:

Pro letošní sezonu žádné velké plány nemám, neboť se u mě vyskytly nějaké zdravotní problémy s krční páteří a tak budu rád, když ji budu moct vůbec absolvovat a pokud ano, tak bych si přál co nejlepší umístění. Konkurence ale bude letos ještě mnohem větší, takže to bude hodně těžké. Hlavně se vyhnout zraněním a to přeji i všem ostatním.
Jelikož mám motorku od podzimu, tak budu startovat na té samé jako v minulé sezóně a to je čtyřtaktní Fantic 125 ccm. Zatím neplánuji žádné velké vylepšení i když pro v letošní sezónu došlo ke sloučení třídy 70 a 80 v jednu třídu 85 ccm dvoutakt a 175 ccm čtyřtakt. Startovat budu rovněž za stejný tým jako v uplynulých dvou sezónách a to je VTJ Benešov v AČR - ARMY TEAM.

 

 

 

Nikola Pěnička:

Nazdárek to je samozřejmost :)
1: V letošní sezoně bych chtěl zlepšit svůj výsledek v PČR třídy E1 v cross country , pak bych se chtěl svést něaký ten motocross , a určitě bych nechtěl vynechat MG SPORT UFO KTM ENDURO jelikož jsou to velice pěkné závody.
2: Tak letos mě poveze stejný motocykl jako tomu bylo minulí rok takže Honda cr 125 . A tým zustává také stejný po dohodě s Motosprtem Bozkov jsme se rozhodly že i letos budu vozit jejich barvy .
Tobě také mnoho uspěchů .

 

ps: Jestli jsem se ještě někoho medotázal, to není proto že bych nechtěl, ale nemám na něho kontakt,tak prosím pište na můj E mal vocasek@enduromotosport.com