Filip Neugebauer - Double German Champion

27.04.2010 21:50

 

26.04.2010

O uplynulém víkendu se jel již druhý závod Mistrovství Německa ve třídě OPEN. Tentokrát se závod konal cca 70km severně od Berlina na pískové trati ve městečku Templin. Na místní trati sem již loni závodil a moc se mi líbila, takže sem se na závod hodně těšil. V kvalifikaci jsem obsadil druhé místo za svým největší rivalem Sieglem. Do první jízdy jsem měl průměrný start na pátém místě. V polovině závodu jsem se pak dostal na druhé místo. První jezdil teamový kolega Heidecke s náskokem 5s. V druhé polovině závodu se potom náskok neměnil a dvě kola před cílem jsem byl stále druhý s odstupem 5s. Do posledních dvou kol jsem dal ale úplně všechno a zajel je o cca 3s rychleji než kola předchozí. Tím pádem jsem náskok na prvního smazal během 1,5 kola a par set metrů před cílem se dostal do vedení, které jsem si již v posledních metrech pohlídal. Ve druhé jízdě jsem odstartoval druhý za Richierem, kterého jsem ve čtvrtém kole předjel, rychle jsem si pak vypracoval náskok cca 10s který jsem si pak až do cíle pohlídal. Dalších 50bodů je tedy doma. V průběžném pořadí po dvou závodech tak vedu s náskokem 20. bodů před Sieglem a o bod zpět je pak Heidecke. Další závod mě čeká již tuhle sobotu a to první závod německého mistrovství ve třídě MX2.

 

 

Mějte se fajn...

FN

Zdroj: web Filipa