Finální závod Filipa Neugebauera na ADAC Supercrossu v Dortmundu

11.01.2012 16:03
Převzato z : www.osickamxteam.com
 
O prvním lednovém víkendu se jel již tradičně v Dortmundu poslední závod supercrossového Adac sx capu.

Před tímto závodem jsem figuroval na průběžné šesté pozici. Měl jsem však ještě šanci tohle umístění vylepšit, ale na druhou stranu těsně za mnou bylo také ještě pár jezdců.

V pátek a sobotu jsem ze základních jízd i ze semifinále hladce postoupil do finále. Tam jsem po oba dva dny neměl dobrý start a tak jsem po oba dva dny skončil na sedmé pozici.

V nedělním závodě který už se do seriálu nepočítal jsem pak trochu zaváhal v semifinále a dojel až na sedmé pozici a musel do poslední šance. Tam jsem měl ale kolizi z jedním ze soupeřů a do finále tak nepostoupil. Hned po dojetí jízdy za mnou ale došel jeden z pořadatelů, že se rozhodli mi udělit divokou kartu a můžu tak ve finále závodit.

Tam mi opět ale na startu nepřálo štěstí, když přede mnou upadl jeden ze soupeřů, musel jsem zastavit otočit se a vyjížděl sem jako předposlední. Jízdu jsem nakonec dokončil na desáté pozici.

V celkovém hodnocení Adac sx capu jsem nakonec obsadil šesté místo. Což je oproti loňsku kdy jsem poprvé startoval v prestižní třídě SX1 a nebyl celkově ani v první třicítce velké zlepšení. Snad to takhle půjde i nadále a příští rok budu moct bojovat o ještě lepší umístění.

Teď mě čeká necelé dva týdny volna a pak již odjezd do teplejších krajin a příprava na nadcházející motokrosovou sezonu.

 

Mějte se fajn…

FN