Jak to viděl Víťa Kuklík: 4.závod MČR Cross Country – Radvanice (27.6.2011)

03.07.2011 11:51

O víkendu 25.-26.6.2011 pokračoval seriál mistrovství České Republiky v Radvanicích.

Pořadatelé připravili velice hezkou trať. Měřila cca 10minut a měla vše co by správné cross country mělo mít. Rychlé úseky, technické úseky, výjezdy, sjezdy, lesní úseky.. prostě hezká trať..

 

1.den

Dopoledne trošku pršelo, ale odpoledne když jsme startovali, taky bylo ideální závodní počasí. Pod mrakem a kolem 20ti stupňů..

Start do první jízdy se mi podařil celkem slušně a v průběhu 1.kola jsem se dostal do vedení třídy E3. Zvolil jsem opatrnější jízdu a hlídal si vedení před Michalem Rudolfem, který jel opravdu dobrý závod. Náskok jsem ale s přehledem kontroloval a dojel si pro vítězství..

Do druhé jízdy se mi start příliš nevydařil, začínal jsem kolem 15.místa. Dařilo se mi postupovat dopředu a ve druhém kole jsem se opět ujal vedení ve třídě E3 a podobnou jízdou na jistotu se mi podařilo opět zvítězit, takže po prvním dni zavládla spokojenost..

2.den

Když jsme najížděli na start, tak již tradičně začalo pomalu pršet, takže jsem věděl, že to bude pekelně klouzat. Odstartoval jsem kolem 5.místa a v prvním kole se mi podařilo dostat do vedení. Déšť v průběhu jízdy celkem zesílil, takže to klouzalo opravdu hodně. Snažil jsem se jet v tempu a neudělat chybu a neupadnout.. To se mi splnilo a bylo z toho opět vítězství ve třídě E3 opět před skvěle jedoucím Michalem Rudolfem a Robertem Šípem.

Na druhou jízdu přestalo pršet a trať trošku oschla.. Start opět solidní a v průběhu prvního kola jsem předjel vedoucího Michala Rudolfa a zkusil jsem zatáhnout a najet na něj bezpečný náskok. To se mi povedlo a celkem v pohodě jsem si jel pro další vítězství a upevnění první pozice v celkovém pořadí. Až na drobný pád v posledním kole jsem všechny 4 jízdy v Radvanicích objel bez větších problémů a opět zvítězil.

Seriál Mistrovství ČR cross country se nám přehoupl do své druhé poloviny a po 4 odjetých závodech mám slušný náskok ve třídě E3. Teď mě čeká za 3 týdny další závod MČR enduro, kde také vedu třídu E3, takže pokud vydrží zdraví a štěstí, tak bych rád své pozice udržel..

Děkuji za podporu a přeji hezký den

Víťa