Jak to viděl Víťa Kuklík - (Mez. MČR Cross-country Kamýk)

11.04.2011 18:57

 

2.závod MČR Cross-country – Kamýk (10.4.2011)

V sobotu 9.4.2011 pokračoval seriál Mistrovství České republiky Cross country svým druhým závodem v Kamýku u Litoměřic.

1.jízda

Po nepovedených startech v předchozím závodě v Jiníně jsem se na starty hodně soustředil a vzhledem k velké prašnosti byl velice důležitý. Do první jízdy jsem odstartoval kolem 5.místa a v průběhu prvního kola se mi podařilo dostat se do vedení. Snažil jsem se jet bez chyb a zkusit odjet ostatním jezdcům. To se mi celkem podařilo až na Michala Kadlečka, který na mě začal útočit a vzhledem k tomu, že se již nepočítá absolutní pořadí bez rozdílu kubatur a Michal jede v jiné objemové třídě než já, tak jsem se rozhodl ho pustit a zbytečně neriskovat. Nakonec jsme jeli téměř celý závod kousek za sebou a podařilo se mi zvítězit ve třídě E3.

2.jízda

Opět jsem odjel okolo 5.místa. Bohužel jsem se v prvník kole nevyhnul pádu, ale neztratil jsem příliž času, takže se mi podařilo v prvním kole dostat opět do vedení. Druhá jízda se odehrávala v podobném duchu jako ta první. Podařilo se mi vytvořit si náskok na ostatní jezdce ve třídě E3 a opět jsem zvítězil..

Po dvou odjetých závodech jsem si upevnil první místo ve třídě E3 před Michalem Rudolfem, na kterého mám nyní náskok 14 bodů. Závodů je ale do konce sezony ještě hodně, tak doufám, že vše půjde dobře a vydrží zdraví i forma.

Reportáž z tohoto závodu vysílá stanice ČT4 sport v úterý 12.4.2011 v premiéře od 23.00

V Galerii najdete pár fotek z tohoto závodu..

Děkuji za podporu a přeji hezký den

Víťa