Jak to viděl Víťa Kuklík: MEZ.MČR ENDURO 2011 - ENDUROSPRINT HRADIŠTĚ u KLATOV 2.-3.4.2011.

04.04.2011 08:56

O tomto víkendu 2.-3.4.2011 odstartoval seriál Mistrovství ČR enduro v jihočeských Klatovech. Předpověd počasí slibovala krásné, téměř letní počasí, takže jsme se těšili, že po propršeném Jiníně se konečně ohřejeme a zazávodíme si na suché trati..

1.den

V prvním dni jsme jeli 7 kol, z toho bylo první kolo neměřené.. Začal jsem hodně opatrně, protože stromy byly hodně blízko a měl jsem velký respekt z toho, abych si neobnovil zranění ramene, nebo nerozbil něco na motorce.. Na tyto závody přijel i exmistr evropy Stefan Svitko ze Slovenska a tušil jsem, že na něj asi mít nebudu.. Na prvním měřeném testu jsem byl rychlejší, ale potom se Svitko dostal do tempa a jel opravdu hodně rychle.. Já jsem se stále snažil jet opatrněji a bez větších chyb a více-méně jsem si hlídal náskok na ostatní závodníky.. Nakonec jsem byl na druhém místě s pohodlným náskokem na třetího Michala Rudolfa..

2.den

Opět jsme jeli 7 kol, ale tentokrát už jsme měli měřené všechny testy.. S vědomím toho, že na svitka v tomto terénu mít nebudu jsem opět jel s určitým respektem a na jistotu.. Sice jsem se nevyhnul dvěma drobným pádům, ale opět jsem dojel na druhém místě za Svitkem a s náskokem na třetího Michala Rudolfa..

Po tomto víkendu už máme odstartované oba seriály mistrovství České Republiky (cross country i enduro) a po prvních závodech jsem v cross country na prvním místě a v enduru na druhém místě, s čímž jsem spokojený, protože kvůli vykloubenému rameni jsem přes zimu trénoval jenom minimálně a stále je na mě treninková pauza znát, takže doufám, že se to bude již jenom lepšit..

 Fotogalerie: https://www.vitakuklik.cz/fotogalerie/1-zavod-mcr-enduro-klatovy-2

Zdroj: https://www.vitakuklik.cz /