Jak to viděl Víťa Kuklík

31.08.2010 17:27

 

4.závod Mistrovství ČR enduro – Kopidlo (24.8.2010)

O víkendu 21.-22.8. pokračoval seriál Mistrovství ČR enduro svým 4.závodem v Kopidle.

Po Mšenském „masakru“ , kde většina lidí prakticky oddělala své motocykly nás konečně čekalo opravdu letní počasí, což bylo určitě příjemné. I když jsem ve Mšeně svůj motocykl neutopil, tak jsme stejně měli co dělat abychom motorku připravili a za to musím poděkovat svému mechanikovi Martinovi Javůrkovi.

Pořadatelé připravili krátký okruh, který vedl především po posekaných polích a zařadili i pár úseků v lese na kořenech a břidlici. Testy byly celkem dva: CROSS TEST – byl namotán na louce, hodně podobný jako v loňském roce, takže zde byly vyjeté koleje z minulého roku. Jezdili jsme ho kolem 3 minut. ENDUROTEST – celkem náročný, jezdil se kolem 5 minut. Byl v kamenitém kaňonu, hodně kořenů, výjezdů, sjezdů.. celkem pěkný..

1. den

Počasí super, sluníčko a možná až moc teplo.. Od rána se mi jelo celkem dobře a v tempu. I když mi stále chybí větší závodní praxe, tak jsem se vyvaroval větších chyb a pádů. Na tento závod dorazil i pravidelný účastník MS enduro a tovární jezdec TM Michal Kadleček, takže jsme se s ním samozřejmě zkoušeli porovnávat. Michal dokázal že má už dost zkušeností a slušnou formu a nikdo z MČR mu nestíhal. Já jsem ze začátku závodil s Davidem Čadkem, ale on nasadil vysoké tempo, takže jsem po 3 kolech raději zvolnil a jel více na jistotu. Nakonec z toho bylo vítězství ve třídě E2 před Markem Borákem a Jakubem Šefrem a 3. místo absolutně za Michalem Kadlečkem a Davidem Čadkem.

2.den

Počasí opět super, ale po 5ti kolech z prvního dne už byly testy celkem rozbité, takže to určitě bylo náročnější. Celkem se mi povedl první endurotest, kde jsem byl druhý za Kadlečkem. Po prvním kole jsem byl na tom stejně jako Čadek, ale bohužel na druhém endurotestu jsem měl pád celkem ve velké rychlosti na louce a hodně ztratil. Pěkně jsem si natloukl, takže jsem raději zvolnil a hlídal si celkové 3.místo absolutně a především sledoval souboj Michala Rudolfa a Jakuba Šefra ve třídě E2, protože v případě druhého místa Šefra, bych měl před posledním závodem v Uhlířských Janovicích náskok 52 bodů a tím si předčasně zajistit titul Mistra ČR enduro. Nakonec Šefr opravdu Rudolfa porazil a já jsem mohl slavit svůj JIŽ 21.TITUL MISTRA ČR ENDURO !!! Takže jsem zvítězil ve třídě E2 a dojel opět na 3.místě absolutně za Kadlečkem a Čadkem.

Před posledním závodem v Uhlířských Janovicích, který se jede 2.-3.10. zkusím zabojovat o titul v absolutním pořadí s Davidem Čadkem, který má nyní náskok pouhé 2 body.

díky za podporu a přeji hezký den       Víťa Kuklík