Jak viděl 2.závod MČR enduro – Bílina Víťa Kuklík

21.05.2012 18:45
 
O víkendu 19.-.20.5.2012 pokračoval seriál Mistrovství ČR enduro v Bílině.. Pořadatelé připravili celkem hezkou soutěž a po oba dny nás provázelo krásné, letní počasí..

 

Marně pátrám v paměti, kdy jsme na „mistráku“ jeli 3 testy v jednom kole, což bylo v Bílině.
ENDUROTEST : měřil cca 5 minut a musím uznat že byl celkem náročný.. Byl namotán celý v lese a nebylo nouze o složité sjezdy a výjezdy a stromy byly velice blízko, takže každá chybička hodně trestala..
CROSSTEST: Také měřil kolem 5 minut a jel se opět v lese.. Vedl po trati na které jsme jeli nedávno cross country, takže jsme věděli do čeho jdeme.. Také byl celkem dost náročný.. lestní cestičky, místy písek a hodně takový „uskákaný“ ..
EXTREMETEST: Po dlouhé době jsme měli na českých závodech extrém test. Bylo zde hodně umělých překážek, kameny, klády, pneumatiky a i když měřil něco kolem 1 minuty, tak to bylo dobré zpestření a určitě hodně atraktivní pro diváky.
1.den
Vzhledem ke spoustě práce, která se na mě poslední měsíce hrne mám stále hodně málo času na trénink, tak jsem trošku očekával, že bude složité se dostat do tempa. Jeli jsme 4 kola a první tři kola jsem se opravdu trápil a stále nemohl najít rytmus. Byl jsem na sebe hodně naštvaný, protože jsem se s motorkou spíše pral než si užíval jízdu. V posledním kole jsem ale chybějící pohodu pomalu našel a začalo se mi jet celkem dobře. Nakonec z toho ale i tak bylo vítězství ve třídě E1, což bylo pro mě trošku překvapení.
2.den
Druhý den jsme jeli 3 kola a já jsem startoval povzbuzený z posledního kola prvního dne. Do prvního měřeného testu jsem vjel s chutí a dařilo se mi velice dobře. Bohužel jsem udělal zbytečnou chybu ve výjezdu a musel tlačit. Pak jsem se snažil ztrátu dohnat a následoval pád. Do cíle prvního nedělního testu jsem přijel hodně naštvaný, ale překvapilo mě, že i tak se mi ho podařilo vyhrát. Tím jsem se uklidnil s tím, že rychlost už mám, jen nedělat zbytečné chyby. Dostal jsem se do slušného tempa a celý závod jsem měl pod kontrolou. Nakonec se mi podařilo opět zvítězit a stejně jako v cross country zatím mám plný počet bodů i v enduru, což je pro mě velice dobrý start do sezony.
Chtěl bych poděkovat za podporu svému týmu Region Racing team a panu Provazníkovi a určitě také svému mechanikovi Martinovi „Lavorovi“ Javůrkovi..
Další závod pokračuje za 14 dní v Polsku..
Reportáž z tohoto závodu bude opět vysílat stanice ČT4 v premiéře v úterý ve 20:25.
V galerii pár fotek a jakmile najdu další tak je tam přidám.. https://www.vitakuklik.cz/fotogalerie/2-zavod-mcr-enduro-bilina-2
Děkuji za podporu a přeji hezký den..
Víťa

Zdroj: https://www.vitakuklik.cz/