Jak viděl Enduro Mšeno 2011 Víťa Kuklík

05.09.2011 17:26

4.závod MČR enduro – Mšeno (4.9.2011)

O víkendu 3.-4.9.2011 pokračoval seriál Mistrovství ČR enduro svým předposledním závodem ve Mšeně u Mělníka.

Pořadatelé připravili cca 65km dlouhou trať, která doznala oproti extrémně propršenému a náročnému závodu v loňském roce pár změn. Hodně těžkých úseků vynechali, ale přesto trať byla hezká a nebyla nouze o náročné úseky.

Testy byly celkem dva: CROSS TEST měřil něco přes 4 minuty a byl rychlý a velice hezky postavený na strništi.

ENDURO TEST měřil kolem 3 a půl minuty a byl převážně v lese.. hodně technický, ale opravdu hezký..

1.den

Ráno nás přivítalo krásné slunečné počasí, takže jsme se všichni těšili až vyrazíme na trať. Mě se vůbec nepovedl první měřený cross test, kde jsem udělal spoustu zbytečných chyb a byl sám na sebe naštvaný. Vše jsem ale napravil na endurotestu, který se mi vcelku povedl a dostal se do vedení. S lepší náladou jsem se dostal do slušného tempa a pokračoval v celkem dobrých výkonech na testech. Jen mě mrzel zbytečný pád ve třetím kole na endurotestu, kde jsem v celkem velké rychlosti upadl hned v první zatáčce. Přes tento pád se mi podařilo zvítězit s celkem slušným náskokem a zvýraznil své vedení v celkovém pořadí.

2.den

Opět nádherné počasí a teploučko. Přes noc jsem měl trošku problém s ramenem, takže jsem nestartoval do druhého dne s dobrou náladou. Rameno bolelo, takže jsem se snažil jet rychle, ale současně i trošku na jistotu. Po celý den jsem jel celkem v klidu, bez zbytečných pádů a podařilo se mi opět celkem bezpečně zvítězit.

Před posledním závodem mám pěkný náskok v průběžném pořadí, tak tento seriál doufejme dokončím ve zdraví a přidám další titul Mistra ČR do své „sbírky“ ..

V galerii pár fotek z tohoto závodu..

Reportáž ze Mšena vysílá stanice ČT4 v úterý 6.9.2011 od 21.00 hod..

Děkuji za podporu a přeji hezký den

Víťa

https://www.vitakuklik.cz/