Jak viděl enduro sprint ve Walbrzychu Víťa Kuklík

06.06.2012 18:45

                                                         Více foto na:  www.vitakuklik.cz/fotogalerie

                                                         

3.závod MČR enduro – Walbrzych (6.6.2012)

O víkendu 2.-3.6.2012 pokračoval seriál mistrovství ČR enduro v Polském Walbrzychu. Trošku netradičně se jelo na Polském území nedaleko českých hranic..
Pořadatelé tento závod připravili jako endurosprint, takže přejezdy po trati byly minimální a jezdilo se z testu na test.
Testy byly celkem 2: ENDUROTEST měřil něco kolem 5 minut a byl hodně technický ale místy i nebezpečný. Motal se na takové navážce, kde se těží asi uhlí.. Bylo tu celkem dost kamení, výjezdy, sjezdy, celkem hezký a náročný. Jen trošku škoda, že byl v pátek špatně vyznačený a zbytečně jsme se museli s pořadateli dohadovat aby ho doznačili.
CROSSTEST měřil cca 3 minuty a byl z části na malé motokrosové trati a z části na louce.. celkem dost zamotaný, ale na české poměry dobrý.
1.den
První den jsme jeli celkem 8 kol, s tím že se první endurotest a crosstest neměřili. Opět mi trvalo zhruba půl závodu než jsem se dostal do správného rytmu a tempa, takže s první polovinou závodu jsem nebyl vůbec spokojený. Ale nedělal jsem žádné větší chyby, takže časy byly spíše průměrné. Ve druhé polovině se mi jelo už trošku lépe a pouze na posledním endurotestu jsem měl drobné technické potíže s motorkou, ale podařilo se mi ho dojet s ne příliš velkou ztrátou. Nakonec z toho bylo 1.místo ve třídě E1, což byl pro mě úspěch, protože Patrik Markvart a i Marek Borák jeli velice dobře a nebylo tentokrát jednoduché je porazit.
2.den
Na druhý den jsem se těšil, protože jsem měl celkem dobrý pocit ze závěru prvního dne. První dva testy se mi celkem vydařili a ujal jsem se vedení. Bohužel na 3. testu jsem měl drobný pád a ztratil cca 10 sekund, takže se pořadí dost vyrovnalo. Bojoval jsem opět s Patrikem Markvartem a v neděli jel velice dobře Eda Helmich, který byl v sobotu na 4.místě. Bohužel ve třetím kole na cross testu jsem měl hrůzostrašný pád ve vysoké rychlosti vlétl mezi stromky a pěkně pobouchal sebe i motocykl. Naštěstí jsem z tohoto pádu vyvázl jen s naraženinami a celkem dost jsem se praštil do hlavy, takže mi nebylo vůbec dobře. Tím pádem jsem ztratil hodně času na Helmicha a Markvart udělal pár chyb na endurotestu, takže jsem byl průběžně na 2.místě. Druhé místo jsem si jízdou na jistotu hlídal a nesnažil se útočit na Helmicha, protože mě všechno bolelo. Nakonec jsem měl i pořádnou dávku štěstí, protože Helmich měl v předposledním kole technické potíže s motocyklem a hodně ztratil. Takže se mi podařilo i v neděli vybojovat vítězství a to slovo vybojoval je opravdu na místě, protože jsem jel s velkým sebezapřením.
Po třetím závodě jsem si upevnil první místo ve třídě E1 a mám radost a po pravdě jsem i hodně překvapený, že jsem zatím zvítězil ve všech závodech jak endura, tak cross coutry..
Další závod mě čeká za 3 týdny v Radvanicích, kde pokračuje seriál MČR Cross Country..
v Galerii najdete pár fotek z tohoto závodu..
Děkuji za podporu a přeji hezký den
Vita 
www.vitakuklik.cz/
 
Výsledky: Polsko_vysledky.rar (1,1 MB)