Zdravím Vás do Čech, včera jste ode mne měli pauzu a o druhém dni poreferoval Lukáš Hádek. Dnes měla padnout řada na Standu Doubka, ten ale raději odjel dotankovat benzín. A jaký že byl tedy třetí den mýma očima?

Ráno na startu nás přivítalo oblačné počasí, déšť se ale spustil až když jsme odstartovali a bohužel nás střídavě otravoval celý den. S nízkou denní teplotou to bylo únavné a byli jsme pěkně promrzlí.

Dnes se v první časové kontrole neměřil test KYMY, protože docházelo k jeho úpravě po těžkém zranění závodníka v předchozím dni. V první časovce nás ještě čekal test v lyžařském středisku UUPERI. Směs písku, hlíny, kamení a vody udělala své, a tak již v prvním průjezdu se vytvořili hluboké koleje. Bláto a výjezd pod lanem vleku se později stal nesjízdným, trať musela být přeznačena, a tak test se nakonec nezapočítával do konečných výsledků. První časová kontrola byla tradičně v Bastile, já a Lukáš jsme zde vyměnili olej v motoru. Z Bastili jsme pokračovali na test Saksankangas, ten už známe z předchozích dní, takže žádný překvápko. 105 minut trvala nejdelší časovka dne, před ní by ještě test ONKAMAA. A to je písek, písek a písek. Bohužel v mém podání třikrát !drápalík!. V časovce byl Išek se Šípákem, provedli jsem běžnou údržbu a tankování do plné. Přejezdy byly potom převážně po šotolinových cestách, i s nimi však déšť a průjezdy udělali své.

Bohužel ve druhé části etapy přišel technický problém. Má KTM odmítla poslouchat a dále pokračovala jen na půl plynu. Modlil jsem se abych nějak přejel druhou rundu na UUPERI, a když se to podařilo, tak jsem věřil,že to nějak do cíle „dotáhnu“. V poslední časovce jsem za jízdy věc konzultoval s Alšem Vondrákem, doporučil mi vyměnit filtr před vstřikovačem benzínu. V prefiniši se výměna zdařila a stroj by měl znovu fungovat. Milan a Lukáše přezuli gumy a vzhledem k tomu, že jsem končili podstatně dřív než včera, tak jsme včas vyrazili do kempu.

Leošek čekal s polévkou, salátkem a vepřovým stejkem s bramborem.

Tak zítra čau.