Jak viděli Jinín bratři Gottwadovi (gottbros) a Víťa Kuklík

20.03.2012 17:10

Mezinárodní Mistrovství ČR v cross-country Jinín 17.-18.3.2012

od uživatele gottbros dne 20. březen 2012 v 16:38 ·
 

První závod českého šampionátu v cross-country se konal v motokrosovém areálu v Jiníně u Strakonic. Pořadatel byl při stavbě trati omezen prostorem závodiště a využil jak motokrosové trati, lesíků mezi ní a přilehlých luk, ale i tak bylo kolo dost krátké na takový druh závodu. Počasí bylo letní, a tak se muselo kropit, aby byla prašnost na okruhu pořád co nejmenší, což se podařilo. Ale i tak došlo po dohodě jezdců i pořadatelů v neděli ke zkrácení závodu.

Martin startující ve třídě E1 na Husqvarně TE 250 4t měl v sobotu špatný start a v prvním kole ještě zůstal v ucpaném výjezdu v jednom z lesíků. Potom bojoval ze všech sil, aby nakonec po dvou hodinách závodu byl klasifikován na druhém místě ve třídě E1 a na osmém v absolutní klasifikaci.

V neděli mu start vyšel lépe, po hodině se dokonce dotáhl na vedoucího jezdce, ale na víc již nestačil. Dokončil tedy druhý ve třídě E1 a čtvrtý absolutně.

Zdeněk na motocyklu TM EN 300 2t ve třídě E3 v sobotu odstartoval jako první. Křeče v rukou v prvních třech okruzích a také pád ho odsunuly v pořadí níž, aby se ke konci závodu opět dostával výše. Po dvou hodinách projel cílem jako třetí ve třídě E3 a šestý absolutně.

Druhý den odstartoval také jako první a ruce již fungovaly lépe, takže závod dokončil na druhém místě ve třídě E3 a šestý absolutně.

Pořadí v Jiníně:

 

E1 1. V. Kuklík

2. M. Gottvald

3. P. Markvart

E3 1. R. Toman

2. Z. Gottvald

3. M. Macháček

Dalšího závodu se Martin a Zdeněk zúčastní 31.3.-1.4. v Kopidle, kde se jede první závod českého mistrovství v enduru.

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

1.závod MČR Cross Country – Jinín 17.-18.3.2012 (18.3.2012)

O víkendu 17.-18.3. začala nová sezona Cross Country v jihočeském Jiníně. Vzhledem k tomu, že jsem hned po posledním loňském závodě šel na těžkou operaci ramene a na moto jsem začal trénovat až koncem února, jsem od sebe moc nečekal a chtěl si především zatrénovat. Navíc jsem změnil značku, třídu i team, tak mi příliš věcí do karet nehrálo.

 

Do nové sezony jsem vstoupil s KTM 250 4t a startuji v barvách Region Racing teamu. Před závodem jsem měl najeto cca 6 motohodin, což je velice málo oproti minulým letům..

Od letošního roku se Cross Country jelo opět na 120minut a trať v Jiníně byla velice dobře připravena.

1. den

Celý víkend panovalo nádherné téměř letní počasí a tak se i prášilo. Již tradičně se mi nepovedl start. Ze zadních pozic se mi ale podařilo rychle postupovat vpřed a brzy se dostal do čela třídy E1. Poté jsem se uklidnil a přes drobný pád v závěru si celkem s přehledem dojel pro první letošní vítězství, s čímž jsem byl velice spokojený..

2.den

Po první dni rameno dostalo celkem záhul a druhý den jsem sotva zvedl ruku. Více jsem se soustředil na start, který se mi v rámci možností povedl a celý závod jel v čele třídy E1. Taktickou a opatrnou jízdou jsem si celkem s přehledem dojel pro vítězství..

Vzhledem k tomu, že mám tak málo natrénováno jsem byl příjemně překvapený jak se mi jelo a věřím, že se s novým motocyklem postupně budu zlepšovat.. Ale vedení po prvním závodě je pro mě překvapení a nejdůležitější je, že rameno drží..

Další závod mě čeká za 14 dní, kde pojedu enduro v Kopidle..

V Galerii je pár fotek z Jinína a reportáž bude vysílat stanice ČT4 v pořadu Svět Motorů v úterý od 21:45

Díky za podporu a přeji hezký den

Víťa Kuklík