Jakub Horák na Husabergu TE 250 2t, ale stále v barvách KBS ÚAMK Team Unhošť

30.01.2011 14:33

 

Zdravím, zjistil jsem že se šíří fáma o tom, že jsem odešel od týmu KBS ÚAMK Team k někomu jinému a chci jen říci, že to není pravda. Jsem stále jezdcem týmu KBS ÚAMK Team Unhošť a v sezoně 2011 budu nastupovat do závodů v barvách tohoto týmu. Jedinou změnou, která se udála je, že jedu místo KTM 250 EXC-F na Husabergu TE 250. Toť vše!
 
Nová motorka se mi zatím líbí, je lehká a ovladatelná, výkonu je dostatek. Možná by mohla mít ještě o něco lepší spodek, ale myslím, že je to také o zvyku. Musím se ještě naučit pořádně brzdit a pracovat se spojkou při brzdění do zatáček. Mám zatím najeto hrozně málo hodin na to, abych mohl dělat nějaké závěry, ale doufám, že mi motorka bude sedět. To se uvidí až bude lepší počasí a budu moci jezdit i na větších tratích.
Zatím přeji velkou trpělivost se zimou a zanedlouho nashledanou!