Ještě jeden report k MM ČR CC Bílina 7.- 8.4.2012

12.04.2012 22:35

 

Mezinárodní mistrovství ČR v cross-country Bílina 7.-8.4.2012

Zdroj: gottbros
 

O velikonočním víkendu se ve Světci u Bíliny konal druhý závod českého mistrovství v cross-country. Počasí opět nastavilo velmi chladnou tvář, takže teploty kolem pěti stupňů, v neděli i méně, noční mráz a sněhové přeháňky dělaly závod hodně nepříjemným. Zato trať byla velmi pěkná a technická s délkou kolem deseti minut. V sobotu se však hodně prášilo, na neděli prach trochu zmírnil sníh, který před startem roztál.

Martin na Husqvarně TE 250 ve třídě E1 první den hůře odstartoval a v prachu se pomalu dostával dopředu. Tři kola před cílem již na medailové pozici trefil řidítkem strom u trati a následoval těžký pád. Když přišel k sobě, nasedl ještě na motorku a dojel k cílové buňce, tam však již jen počkal na konec závodu a poté odjel na vyšetření do Duchcovské nemocnice. Žádné vážnější zranění se naštěstí neprokázalo, ale na start ve druhém dnu to vak nebylo. Připsal si tak jen body za dvanácté místo v prvním dnu.

„V prachu se hrozně špatně jelo a dostával jsem se pomalu dopředu. Pak však přišel pád a vyřadil mě ze závodu. Ani si z toho nic nepomatuju, tak nevím proč to přišlo. Naštěstí to není nic vážného, jen mě hodně bolí celé tělo, jak mě přiklepla motorka.“

Zdeňkovi na TM EN 300 ve třídě E3 první den také nevyšel ideálně start a navíc hned v prvním kole na kamenech v extrému spadl. Ze zadních pozic se prokousával prachem i pořadím až to dotáhl na třetí místo ve třídě a šesté absolutně. V neděli měl start dobrý i jízda byla bezchybná, tak skončil druhý ve třídě a v šestý absolutně.

„První den mi moc nevyšel, i když druhá polovina jízdy byla dobrá a opět jsem v posledních kolech předjel několik soupeřů. V neděli byl výkon i start dobrý, ale trochu jsem byl ze zimy ztuhlý. Přesto spokojenost s jízdou i výsledkem.“

Pořadí v Bílině E3

 

Sobota: 1. Radek Toman           Neděle: 1. Radek Toman

             2.  Patrik Liška                            2. Zdeněk Gottvald

             3. Zdeněk Gottvald                     3. Radek Bezděk

Další závod mají Martin a Zdeněk v plánu o víkendu 21.-22.4. v Mariánských Lázních, kde se jede třetí závod českého šampionátu v cross-country.