Jiří Bitner už po svém loňském ošklivém zranění trénuje a startoval již ve Vranově při Mistrovství Moravy.

11.04.2011 22:26

 

 Zeptal jsem se Jirky, jak plánuje svůj návrat mezi naši motokrosovou špičku:

No vzhledem k tomu, že jsem po velkém zranění a byl jsem v minulém roce nucen podstoupit několik operací, aby mi noha fungovala tak, jak má, tak jsem momentálně na začátku těžké cesty zpět k úspěchu... Bohužel se zatím necítím moc dobře a čeká mě spousta práce! Do půlky sezony bych se chtěl nějak dostat do fyzické kondice a chytit zpátky svou rychlost.

Upřímně řečeno... Momentálně nejsem schopen si nic plánovat. Maximálně nezranit se a pomalu se zlepšovat.

Kluci v minulé sezoně makali a jezdili, a já byl nucen se válet doma... Všichni se zlepšili a já stál a nic nedělal... teď mi to moc chybí...

 

Děkuji za rozhovor a přeji hodně závodnického štěstí a hlavně již žádná  zranění.

F.V.