Jiří Čepelák v roce 2011 za Osička MX Team

25.12.2010 13:09

 

Sezóna 2011 za Osička MX team

20.12.2010

Sezóna 2011 za Osička MX team

Zdravím všechny fanoušky, dost dlouhou dobu jsem se neozval a tak se všem omlouvám za pozdní info o následující sezóně a vůbec o všem, co se chystá. 
Po skončení sezóny toho bylo dost, co jsem závoděním zanedbával a tak jsem se věnoval trochu shopu a věcem okolo. Využil jsem nabídku od Yamaha Motor Middle Europe (YMME) a od počátku listopadu mám zastoupení motocyklů YAMAHA v modelových řadách competition (off road), tz. modely PW, TTR, WR, WRF a samozřejmě YZ a YZF. Další novinkou (i když jsem asi poslední, kdo o tom informuje...), je mé prodloužení spolupráce na příští rok s týmem Osička MX. Detaily jsme domluvili před týdnem a oba se těšíme na spolupráci i v následujícím roce. Značku motocyklu jsem již avizoval dříve a samozřejmě budu pokračovat na motorce YAMAHA YZ450F. Díky skvělému přístupu YMME mám moto již od listopadu v dílně a již se chystají na příští sezónu. Díky podmínkám od obou hlavních partnerů Osička MX týmu a YAMAHY se tedy mohu v klidu připravovat na následující sezónu. V současné době se bohužel jezdit nedá, ale s tím já problém moc nemám. Jsem rád, že si od moto odpočinu a mám čas se věnovat zimní přípravě v posilovně a běhání. Zdraví Čépa.
 

 Foto: Radek Lavička

 

Jiří Čepelák už dvakrát vypomohl Osička MX Teamu v domácí soutěži družstev a od půlky letošní sezony za tuto squadru oficiálně jezdil. Nedávno se dvaatřicetiletý veterán s majitelem týmu Martinem Osičkou dohodl na prodloužení smlouvy i na rok 2011. „Doufám, že se Martinovi odvděčím nějakým dobrým výsledkem a udělám všechno pro to, abych ze svého motocyklu nesundal svou jedničku,“ uvedl Čepelák s narážkou na to, že je aktuálním mistrem ČR ve třídě MX3-Open. Bodoval ve všech šesti podnicích, to znamená dvanácti jízdách, jednou vyhrál v Kramolíně a jednou ve Vranově. Domácím šampionem už byl i v letech 2007 a 2009. Osička MX Team letos získal český titul i ve třídě MX2, a to zásluhou francouzského jezdce Florenta Richiera (Kawasaki). Ten teď v zimním období sklízí velké úspěchy na evropských superkrosech

 

Jiří Čepelák

15.11.1978 (Kolín, Česká republika)
450 ccm

Jméno Jiří
Příjmení Čepelák
Datum narození 15.11.1978
Bydliště Kolín
Přezdívka Čépa
Stav ženatý, manželka Klára, dcera Anetka a Nikolka
Výška 175 cm
Váha 78 kg
Zájmy rodina, PC
Oblíbený nápoj ledový čaj
Oblíbené jídlo bramborová kaše s čímkoliv
Oblíbený film dobrá komedie
Oblíbená hudba Robbie Williams, Těžkej Pokondr, Leoš Mareš, 90´s
Začátek mx 1987
První závod 1991, Plaňany, CR 80
První start v MS 1995, Holzgerlingen (Německo) MS 125
Největší úspěch mistr ČR 2007 a 2009, 16. místo v MS 250 2002, 11. a 9. místo Bellpuig (Španělsko) MS MX2, mistr ČR 1997 125cc
Nejhorší zážitek 20.4.2003, Pacov, MMČR open, zlomenina hlezenní kosti
Team 2010 6/10 OsičkaMXTeam, YAMAHA PROFI AUTO racing team
Třída MX3
Motocykl YAMAHA YZ 450F
Mechanik Pavel Kakos
Startovní č. 1

 

Zdoje: motorkáři.cz ,  jiri-cepelak.cz , osickamxteam.com