Jirka Čepelák a jeho účast na Italském mistráku

06.03.2012 21:20
Zdroj: https://www.osickamxteam.com/
 
 

 

Jak se závodilo Jirkovi na prvním a druhém Italském mistráku této sezóny?

 

MONTEVARCHI 26.2.2012

 

První závod letošní sezóny se jel na trati v Montevarchi nedaleko Florencie. Vyšlo nám skvělé počasí, ale bohužel mé výsledky nebyly optimální.
V kvalifikaci jsem obsadil 25. místo a v první jízdě jsem skončil jako sedmnáctý a ve společném superfinále spolu se třídou MX2 jsem dojel na 28. místě. Bohužel mě dost trápilo ztvrdlé předloktí, bylo to z důvodu prvního závodu sezóny a navíc jsem oproti konkurenci neměl příliš natrénováno na motorce. Ale to se předpokládám dalším trénováním upraví. Po závodech jsem se vrátil do ČR a věnoval se trénování zde, konkrétně ve středu ve Vážanech a ve čtvrtek na těžké pískové trati v Hodoníně - Pánově.

 

ARCO 4.3.2012

 

Druhý závod italského mistrovství se jel nedaleko Trenta na trati prověřené několika závody mistrovství světa v Arco. Tentokrát se mi dařilo lépe,v první jízdě jsem dojel jako šestnáctý, bohužel to mohlo být o jedno - dvě místa lepší, ale udělal jsem v posledním kolo při souboji o čtrnácté místo chybua zašlápl si motorku. Ve společném superfinále se třídou MX2 jsem měl start na 20. pozici a konečně slušným výkonem se dostal na konečné třinácté místo v cíli. S tímto výsledkem jsem celkem spokojen a je to pro mne určitě motivace do další části přípravy. Příští týden se jede třetí podnik mistrovství Itálie v Castiglione del Lago. Zde bych rád vyzkoušel závodní motorku s kitem YRRD, který mám díky vstřícnosti Yamaha Motor Czech a věřím, že mi pomůže v dosažení ještě lepších výsledků. S dalším info se opět ozvu.

 

Výsledky najdete na: https://www.offroadproracing.it/int/result.htm

 

S pozdravem Jiří Čepelák.