Martin Michek o svém vítězném tažení v Bulharsku

15.05.2012 21:49

Zdroj: https://www.gtmotocross.cz/

Zdravím všechny fanoušky a příznivce motocrossu.Právě jsem se vrátim z Bulharska, cesta dlouhá, ale stála za to :)).

V sobotu ráno velmi pršelo a zrušili první tréninky, takže jsme jeli jen jeden trénink a druhý kvalifikační trénink v kterém jsem zajel nejrychlejší čas a tím pádem to pro mě znamenalo pole position :) V neděli ráno jsem nezačal nejlíp, protože ve warm-upu se mi zavřeli řidítka v nejrychlejším místě na trati a následoval pořádně tvrtdý pád, kde jsem dlouho nemohl stoupnout na nohu. Dneska jsou z toho jen odřeniny, modřiny a naraženiny :).



Do první jíždy jsem neodstartoval nejlépe a musel jsem se na velice rychlé tratí těžko probíjet dopředu, k tomu jsem měl pár drobných jezdeckých chyb, které mě neumožnily lepší umístění v cíli a nenahrávaly k tomu ani okolnosti z ranního pádu.
Druhá jízda pro mě začala perfektně ,protože jsem zaznamenal holeshot a už jsem si nikým nechtěl vzít moje premiérové vítězství v MS.Bylo to start-cíl :))) Musím říct, že moje KTM fungova perfektmě a k tomu byl potřeba perfektní podvozek od TK works , který připravoval Tomáš Krupka.
V cíli mě čekala ještě větší radost, jelikož jsem zjistil , že celkově vyhrávám GP Bulharska.



Je to moje premiérové vítězství v MS a nepopsatelný pocit, kdy hraje česká hymna na stupni vítězů, není daleko od kápnutí slz.

Gratulace patří i Péťovi Bartošů, který celou cestu říkal , že veze plný pytel punktů :)))

Poděkování patří i celému teamů a všem sponzorům.

S pozdravem Martin Michek


Video na: https://www.mx-life.tv/