Poděkování od Anděla ( Milana Engela)

14.11.2011 16:45

 
Ahoj všem příznivcům motorek, i já chci na závěr letošní sezony poděkovat všem co mi fandili a pomáhali.Byla to pro mě zatím nejůspěšnější sezona co se výsledků týče.
 
8.místo Junior Trophy na ISDE Finsko
3.místo v Evropě Juniorů E1 + 3.místo Družstva
3x Titul v Enduru a jeden v Cross Country.
 

Na Lišáka v boji o ten pátý jsem nestačil.Štěstí mi přálo vyhrávat i MG SPORT UFO na dvoutaktu pro kamaráda Zdeňka Horu který se mi stará o perfektní servis pérování.Jsem šťastnej, že ta letošní sezona proběhla bez zranění a většího pádu.Jedna sezona skončila a už nám v hlavě šrotuje ta příští.Chci přestoupit do E2 kde pojedu ( jako blbec na čtyřtaktní KTM 350 EXC-F a hold se budu muset
obejít bez fištróna).Do E2 se těším bude tam hodně rychlých pilotů a doufám že je proženu.
 

Hlavně chci poděkovat všem fandům, kamarádům a rodině co mi během celé sezony pomáhají.
Láďovi Krupičkovi manažerovi týmu KBS, Mírovi Koublemu a firmě SIZ který mi zapůjčil motorku od KTM SETTE pana Kuklíka, panu Strachovi a firmě Mefo za ústroj Acerbis, dále firmám: Mitas,Batex,MotoHora,MotoPalič,Milan Šváb Q8 oil,ČZ Chains,Gold Fren,Auto Enge,EMBA,JK Designs,Libereckému kraji,obci Josefův Důl,ELSklo a dalším.Panu Horákovi za překlady informací ze světa.Dále chci poděkovat těm nejbližším partě kolem mě tátovi,Lácovi(kocourovi),Kupkinovi,Hengisovi , Mírovi Koublemu a Jirkovi Polákovi z Pardubické chaty.

V neposlední řadě velké poděkování panu Vocáskovi a jeho paní za skvělou celoroční práci na těchto webových stránkách.

Děkuju Vám všem.

 

Plakát v plné velikosti ke stažení na:

https://www.enduromotosport.com/ostatni/milan-engel-plakat-2011/