Tak jsme zdárně dorazili do cíle druhého dne, i když dnes vše neprobíhalo tak hladce jako včera. Trať byla po prvním dnu již značně rozbitá. Ve výjezdech se uvolnili kameny a ty jsou nyní volně v hluboké vrstvě prachu.

I ostatní přejezdy jsou rozbité, a to se některé jejich části jedou i čtvrtý a pátý den.

 Dnes se jeli časy A, a tak se do časových kontrol najíždělo méně než včera. Bohužel se dnes mně a Milanovi nepovedl jeden z cross testů, my mu tady říkáme u bažinky. Já jsem šel za bažinkou v prvním kole těžce přes řidítka. Já to naštěstí odnesl jen s naraženým bokem, hůře dopadla motorka. Ohnuté oba dva šrouby držáků řidítek a řidítka, nebyly pro zbytek dne nic příjemného. V prefiniši jsem sundal řidítka a šrouby vyměnil, ale bohužel jsem nestihl už nic jiného. Celou druhou časovku jsem ještě ke všemu odjel bez funkční spojky, naštěstí pomohlo dolití kapaliny a její odvzdušnění. Moje přední Michelinka vypadá tragicky, a tak ráno budu ještě dělat předek. Milan na tom samém krosu, ale ve druhém kole zůstal v hluboké vyjeté koleji, kde ztratil přes minutu ostrého času. Potom si ještě ustlal na přejezdu a teď trochu laboruje s ramenem, ale snad to bude dobré. Fík shrnul dnešní den asi takto: „Kdybych se neválel na vložkách, tak to bylo OK“. Milan i Fík v prefiniši přezuli zadní gumy, Milan ráno bude dělat ještě předek. Před chvílí naskočili výsledky, po dnešním dni jsme se posunuli na 17. místo v klubové soutěži. Jedna news zpráva pro Balaťáka, Oblucki odstoupil pro zaranění kolena. Oficiální výsledky jsou tam co včera.


 

Zítra nás čekají nové tratě a testy, jedou se časy B. Tak se tam u nás všichni mějte a zítra čau.

Zdroj: msch.cz