Předposlední závod německého country crossu - ohlédnutí od Pepy Kulhavého + Fotogalerie

13.09.2012 17:47
Zdroj:
 
Předposlední závod německého country crossu mám za sebou. Organizátoři přichystali pěknou trať, na které se střídala krosová trať s loukou, lesíkem a nechybělo ani trochu extrému. I přes velkou snahu pořadatelů se při závodě docela hodně prášilo a tak jsem věděl, že bude velice důležitý start, abych měl "čistou" trať. Mechanici od Zupina mi dovezli na závod zcela novou krosovou Husqvarnu 250 model 2013, do které mi speciálně namontovali starter. Musím říct, že asi za celou svou kariéru jsem neměl lépe nachystanou motorku jak na tento závod. Start se mi letos poprvé díky starteru podařil a od začátku jsem vedl. Bohužel jsem ještě během prvního kola vedení ztratil a následně začal dělat chyby, které mě stáli mnoho vteřin. Po hodině závodě byla má ztráta na vedoucího jezdce 30 vteřin. Po jeho zastávce v boxech se objevil těsně předemnou a já najednou znovu ožil, rychle jsem ho předjel a zrychlil o zhruba 10s na kolo!!! Podařilo se mi tak vybudovat dostatečný náskok abych si mohl dvacet minut před koncem zajet dotankovat. Pak už jsem jen v klidu dojel do cíle a získal tak další vítězství v závodě a TITUL NĚMECKÉHO ŠAMPIONA V COUNTRY CROSSU!!! Letos jsem se zaměřil na tento seriál a jsem nesmírně rád, že mi moje snažení vyšlo. V tomto seriálu mě ještě čeká jeden závod, který se koná začátkem října a po kterém bude následovat závěrečné vyhlášení. 21.10 se jede velké kantračové finále v Itálii, v kterém mám šanci získat titul mistra Evropy! Do té doby je ale ještě stále moře času a nyní celá má příprava již směřuje na blížící se šestidenní, z které jsem celý nervózní a na kterou se nesmírně těším!!!
JK
 

Start-Pro 2

 

Kompletní fotogalerie na: https://baboons.de/gallery/cross-country/2012/deutsche-cross-country-meisterschaft-2012/gcc-
 
schefflenz-2012