První metry na moto v roce 2011

30.03.2011 22:00

 

19.3.2011 jsem se zůčastnil PČR v Cross Country které se jelo v Jiníně u Strakonic.

Byly to opravdu první metry na zrepasované TM 85, moto před závodem vrčelo pouze v garáži tak jsem ho do Jinína jel vlastně zajet, ale v takovém marastu to nebyl zrovna dobrý nápad. Samozřejmě jsem po odmávnutí hned nenastartoval, ale na protilehlé stráni jsem jezdce z mé třídy pětaosmdesátek dojel a některé i předjel,pak mi ale nevyšla vracečka a narazil jsem do stromu, vyprošťováním jsem hodně stratil, pak přišlo pár pádů a já jsem opravdu jen "zajížděl" motorku, ta kupodivu vydržela až do cíle kde jsem byl klasifikován na 7. místě. PČR Cross Country letos nemám, chtěl bych odjet celý seriál Endura a k tomu MG SPORT UFO KTM a tak jsme po závodech M MČR odjeli domů.

Pár foto: