Teillet podepsal u Suzuki Europe MX2 týmu

16.12.2010 17:47

 

Teillet podepsal u Suzuki Europe MX2 týmu

01

 

Po odchodu Roczena a Tonuse bude novou posilou Suzuki Europe MX2 týmu pro rok 2011 Valentin Teillet, který bude sedlat Suzuki RM-Z250.

V loňské sezoně se týmu podařilo udržet oba své zástupce v TOP10 konečného pořadí. Po restrukturalizaci týmu se musely cíle hodně zredukovat, ale vedení doufá, že dvacetiletý Teillet bude odvádět stabilní výkony. Francouz byl v roce 2008 mistr Evropy a příští sezona bude jeho třetí v seriálu mistrovství světa.

„Jsem opravdu šťastný, že jsem dostal tuto šanci, protože je to skoro tovární tým, vše je opravdu profesionální," řekl Teillet, který se může pochlubit třetím místem v první jízdě brazilské Grand Prix v roce 2009. „Lidé v týmu jsou opravdu oddaní a milí"

"Vyzkoušel jsem si Suzuki a byl jsem ohromen, cítil jsem se na ní skvěle. Zkoušel jsem i motorku Roczena s jeho nastavením a kupodivu bylo hodně podobné tomu mému, bylo to dokonalé. Vše to bylo tak lehké, mám skvělé pocity z příští sezony. Zhruba za 5 týdnů bych měl být stoprocentně fit, nemůžu se dočkat."

V roce 2010 Suzuki získala své první poleposition. Celkem 11krát byla Suzuki na stupních vítězů, z toho 3krát na prvním místě. Arnaud Tonus získal svou první trofej v posledním závodě a Larisa Papenmeier skončila na třetím místě v konečném pořadí MS žen.

„Měli jsme skvělý rok 2010, jezdci dosáhli hodně úspěchů a také se nám podařilo zdokonalit RM-Z250, stali jsme se tudíž konkurence schopní těch nejlepších," uvedl manager týmu Tomas Ramsbacher. „Byl to první rok, kdy jsem jeli s motorkou se vstřikováním paliva, v zákulisí jsme museli hodně tvrdě pracovat, aby naši jezdci byli schopni vyhrávat. Stejně tak budeme pokračovat i v sezoně 2011. I když jsme musel vše přeorganizovat, věřím, že Valentin má potenciál. Těším se na výzvu udržet Suzuki mezi nejlepšími ve třídě MX2..."



Zdroj: mx-online