Nazdárek z mexického teplíčka. Jelikož mě již trochu zmáhá únava, tak dnes jen krátce. V paddocku jsme v ranní destiminutovce s Milanem přezuli přední gumy a vyrazili vstříc nové trati.

 

Po dojezdu do cíle dnešního dne jsme se všichni jezdci shodli na tom, že pořadatelé značně přitvrdili. Jediné štěstí je, že časovky jsou načasovány dost volně, tudíž čas na přejezdech není tím hlavním co by nás mělo hnát dopředu. Dnešní trať by se nechala tak trochu nazvat kámen tady, kámen tam, všude kam se podívám. A to se týká jejich množství i velikosti. Cca 240 km dnešního dne bylo dosti vysilujících. V první časovce bylo několik nepříjemných kamenitých sjezdů a výjezdů, některé kameny jsou pevně v zemi jiné se postupně uvolnili a znovu se vytvořili prachové koleje. Cestou jsem potkal několik utržených krytů motoru, různých jiných součástek a olejových skvrn. Jízda v tomhle terénu je vyloženě na oči, někdy se nevyplatí kamenům se vyhýbat, ale brát to přímo přes ně. Po první časovce dnes následoval nový kros test. Ten se jel v borovicovém háji, já ho jel něco přes 6 min. Test je to pěkný, rychlý a zatím nebyl moc rozbitý. Do druhé časovky jsme vyráželi s pocitem, že to nemůže být horší než v té první. Ale pořadatelé nás překvapili znovu , a to novými úseky, které svým charakterem v letošní šescte dosud nebyly. Kameny velikosti sloních hlav, bez možnosti výběru ideální stopy, a to celé v úseku trvajícím asi 30 min. Bylo to opravdu vysilujících. Ještě před druhou časovkou následoval enduro test, který se jede na okraji přehrady. Ten je trochu více členitý než CT v borovicích. Třetí časovka již byla více na pohodu, ale i tady bylo pár výjezdů a kamenných polí. Potom následuje již jen cross test Altezano a jsme v cíli prvního kola. A to celé ještě jednou. V prefiniši jsme přezuli zadní pneumatiky a udělali základní údržbu.

Dobrou zprávou pro nás je, že jsme se znovu posunuli v soutěži klubových týmů. Motosportu Bozkov nyní paří 15. pozice.

Tak zítra zdar.