Víťa Kuklík: 25. titul Mistra ČR v kariéře !!

06.10.2011 16:39

 

O víkendu 1.-.2.10.2011 skončil seriál Mistrovství ČR enduro v Uhlířských Janovicích.

Pořadatelé připravili nádhernou klasickou trať, která měřila cca 65km a byla plná zajímavých úseků v podobě výjezdů, sjezdů, kamenů a opravdu endurových úseků.. Myslím, že to byl letos nejpovedenější závod..

Testy byly celkem 2: ENDUROTEST měřil cca 7 minut a byl opravdu pěkný.. na louce, v lese a končil opět na louce.. hezký, rychlý i technický. CROSSTEST měřil cca 9 minut a byl namotán na loukách a pastvinách.. opět klobouk dolů před pořadateli..

1.den

Do prvního dne jsem nastupoval s vědomím, že mi chybí 12 bodů k zisku titulu Mistra ČR. Trošku mě to svazovalo, a tak moje jízda v prvním kole byla přímo příšerná.. Chyba a pád na prvním endurotestu, kde jsem ztratil hodně času.. následoval cross test, který jsem taky pekelně pokazil a opět hodně ztratil.. Od druhého kola jsem se zlepšoval a začal zajíždět svůj standart.. Nakonec mi to stačilo na 2.místo za bezchybným výkonem Roberta Šípa, který jel svůj životní závod.. K titulu mi to ale stačilo, a tak jsem doufal v lepší výkon v druhém dnu..

2.den

Od začátku jsem začal zajíždět solidní časy na testech a už jsem se konečně cítil v pohodě.. Bez větších chyb se mi podařilo zvítězit a tím potvrdit svojí sílu a titul Mistra ČR 2011.

Už se mi podařilo získat svůj 25.titul v kariéře.. Od roku 2001 se mi každý rok podařilo získat alespoň jeden titul mistra ČR, což je celkem unikát a jsem obrovsky šťastný..

8.-.9.10.2011 pokračuje seriál Mistrovství ČR Cross country svým předposledním závodem v Hradišti u Klatov. Tento seriál také vedu, tak doufejme že i tento seriál úspěšně dotáhnu do konce a po sezoně si nechám opravit své zraněné rameno..

Děkuji moc za podporu a přeji hezký den,Víťa.

https://www.vitakuklik.cz/