Víťa Kuklík: 27. TITUL MISTRA ČR V KARIÉŘE!!!

26.10.2011 22:24
 
Tak se nám letošní sezona nachýlila k úplnému závěru a vrcholila posledním závodem Cross Country v Sedlčanech.

Do Sedlčan jsem si přivezl náskok 54 bodů na druhého v pořadí Patrika Lišku, takže jsem moc chtěl mít titul jistý už po sobotním závodem.. Do první jízdy se mi perfektně podařil start a ujal se vedení ve třídě E3. Toto vedení jsem celkem s přehledem kontroloval a po téměř bezchybné jízdě dojel do cíle na prvním místě. V tu chvíli jsem věděl, že mi k titulu stačí dojet ve druhé jízdě na 3.místě. Start jsem měl opět výborný a opět se ujal vedení. Zhruba v polovině jízdy se na mě dotáhl Patrik Liška, který jel opravdu rychle a já jsem se jeho útoku neubránil. Snažil jsem se jet na jistotu, takže jsem neriskoval. Patrika jsem si ale nenechal odjet a v nájezdu do posledního kola jsem se rozhodl že chci potvrdit titul mistra ČR vítězstvím i v této jízdě. Tak jsem na něj tlačil a v posledním kole se mi podařilo před něj dostat a zvítězit a letos již druhý titul Mistra ČR byl doma..

Teď mě čeká dlouhá pauza, protože ve středu jdu na operaci ramene.. Pan doktor Dvořák mi bude dělat plastiku vazů, takže se snad přes zimu dám do pořádku a uvidíme se na prvních závodech v sezoně 2012..

Děkuji za podporu a přeji hezký den, Víťa

IMG_0535IMG_0632IMG_0380

https://www.vitakuklik.cz/