Víťa Kuklík opět mistrem republiky v Cross country, a jak to bylo v Ředhošti

09.07.2012 21:45

 

5.závod MČR Cross Country – Ředhošť (9.7.2012)

 

                                        

MISTR ČR CROSS COUNTRY 2012, tř.E1 !!!!!
O víkendu 7.-8.7.2012 pokračoval svým 5.podnikem seriál MČR Cross Country v Ředhošti. Před tímto závodem jsem měl celkem slušný náskok v průběžném pořadí a věděl jsem, že pokud to úplně nezvorám, tak bych mohl slavit titul mistra ČR již před posledním závodem, který se jede na podzim v Sedlčanech.
Pořadatelé připravili celkem zajímavou trať, kde nechyběl extreme test, pár výjezdů, sjezdů.. Škoda jen, že byla dost krátká..jezdili jsme kolo kolem 4 a půl minut, což je na závod, který se jede na 2 hodiny dost málo.
1.den
Když jsme nastupovali na start, tak se celkem začalo zatahovat a trošku jsme se obávali deště. Start se mi vydařil na jedničku a brzy jsem se usadil ve vedení ve třídě E1 i absolutně. Po pár kolech jsem si ve třídě E1 vypracoval už celkem slušný náskok na Helmich a v absolutním pořadí jsem jel na 2.místě za Radkem Tomanem. Zhruba po 20ti minutách přišla obávaná bouřka a totální průtrž mračen. Z tratě se stalo kluziště a musím uznat že bylo velice náročné to kolo jen objet, natož závodit. Mě ale takové podmínky celkem baví. Snažil jsem se jet bez chyb a především bez pádu. Po 60ti minutách mi mechanik ukázal, že jsem předjel i Radka Tomana (v tom blátě nebylo vidět kdo je kdo), což jsem byl celkem překvapený. Radek mě pak začal ke konci závodu dojíždět a zhruba 4 kola před cílem jsem ho pustil před sebe, protože jsem potřeboval především plný počet bodu ve třídě E1 , abych byl blíže k titulu mistra ČR. Do cíle jsem tedy dojel hned za Radkem Tomanem na 2. místě absolutně a první ve třídě E1, takže panovala spokojenost.
2.den
na druhý den již svítilo sluníčko a trať hodně oschla. Vzhledem k tomu, že trať měla cca 4 minuty, tak to byl především motokros na 2 hodiny, což mi moc nevyhovuje. Stačilo mi opravdu jen dojet do cíle, s čímž jsem i do závodu nastupoval. Start se mi celkem vydařil a usadil se ve vedení v E1. Asi po 30ti minutách mě dojel Helmich a měl dobré tempo, tak jsem se jeho útoku nebránil a pustil ho před sebe. Celý týden před závody jsem ležel v celkem vysokých horečkách, takže jsem po hodině závodu byl úplně vyčerpaný, a proto už jen kroužil a čekal na cíl. Nakonec jsem dojel na 2.místě ve třídě E1 a před posledním závodem v Sedlčanech už mám dostatečný náskok na druhého v pořadí. Další TITUL MISTRA ČR je „doma“.

Moc děkuju mechanikovi Lavorovi a REGION RACING TEAMU a všem lidem, kteří mě podporují za skvělé podmínky v této sezoně..

Pár fotografií najdete v galerii.. https://www.vitakuklik.cz/fotogalerie

Hezký den
Víťa

 

Zdroj: https://www.vitakuklik.cz/