Víťa Kuklík v letošní sezóně za Ragion Racing Team

08.02.2012 16:44

Sezona 2012 – REGION RACING TEAM (5.2.2012)

Vzhledem k mému zranění a operaci, kterou jsem podstoupil v říjnu 2011 jsem neměl dlouhou dobu jasno, zda budu vůbec startovat v sezoně 2012. Jsem rád, že můžu zveřejnit, že jsem se pro sezonu 2012 dohodl na spolupráci s panem Provazníkem a jeho teamem a stal jsem se jezdcem REGION RACING TEAMU.
Startovat budu netradičně v nejslabší třídě E1 na motocyklu KTM 250 EXC-F a zúčastním se Mistrovství ČR enduro a Cross country.
Sice jsem ještě od operace na motorce neseděl, ale tento týden by měla dorazit, tak začnu pomalu jezdit. Doufám, že tréninkové manko rychle doženu a na první závody budu alespoň v rámci možností připravený.
Tímto bych chtěl panu Provazníkovi a Region Racing teamu poděkovat a těším se na naší spolupráce v sezoně 2012.
Více info o teamu na:  www.region-racing.cz
Víťa Kuklík